قرائت سند فروش اردوگاه شهید باهنر از تریبون مجلس

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود متنی را قرائت کرد که از فروش اردوگاه شهید باهنر تهران حکایت داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، حمیدرضا حاجی بابایی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه- ۷ مرداد) دراین باره خاطرنشان کرد: اگر کسی می خواهد بداند که اردوگاه شهید باهنر در کجاست و با چه شماره ای فروخته شده است می تواند شماره سرپلاک ثبتی ۶/۱ قریه منظریه را با سند قطعی غیرمنقول شماره ۸۴۳۸۸ مورخ ۹۵/۱۲/۰۳ دفتر اسناد رسمی شماره ۱۱۹ تهران به شرکت غیردولتی واسط مالی ببیند که در سوم شهریور فروخته شده و سپس توسط این شرکت به آن‌ها اجاره داده شده است و این اجاره یک سوم قیمت واقعی بوده است.

وی همچنین تاکید کرد: رییس جمهور باید اردوگاه باهنر را نجات دهد و برخی نباید ناشیانه از این اقدام دفاع کنند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: آموزش و پرورش امروز با ۱۹۴ هزار کسری نیروی انسانی مواجه است و امروز یک میلیون و هفتصد هزار ساعت حق التدریس نیاز دارد، لذا آموزش و پرورش نتوانسته رضایت عمومی فرهنگیان را به دست آورد.

وی با ابراز نگرانی از ساماندهی آموزش و پرورش در ابتدای مهرماه افزود: این در حالی است که ۵ سال قبل به دروغ عنوان شد که آموزش و پرورش ۱۵۰ هزار نیروی مازاد دارد و این دروغ باعث شد که دولت از آن سال تا به امروز برای نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش مساعدت نکند.

کد خبر 349515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.