اتوبوسرانی اصفهان موفق به کسب جایزه "مسئولیت اجتماعی" شد

از بین ۵۰ شرکت خدماتی و بنگاه اقتصادی، شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان جایزه "مسئولیت اجتماعی" را دریافت کرد.

به گزارش ایمنا، مسئولیت اجتماعی هر شرکت شامل مجموعه وظایف و تعهداتی است که باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه انجام شود؛ در تعریفی روشن‌تر، مسئولیت اجتماعی پیش برنده سود و منفعت اجتماعی است.

CSR در یک مفهوم ساده بدان معنا است که سازمان‌ها در مقابل جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند برخلاف نگاه سنتی به مدیریت و کسب و کار، مسئول هستند، در واقع سازمان‌ها دیگر فقط در مقابل سهامداران خود مسئول نیستند و نباید فقط به افزایش سود کوتاه مدت سهامداران خود بیندیشند.

همایش اعطاء جایزه مسئولیت اجتماعی دومین سال متوالی است که در سطح کشور برگزار می‌شود. در این همایش شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان که از بزرگترین شرکت های خدماتی شهر محسوب می‌شود و خدمات شبانه‌روزی و گسترده ای را روزانه به حدود ۶۵۰ هزار نفر ارائه می‌کند، زیر ذره بین مسئولان عالی رتبه کشوری در راستای انجام وظایف محوله خود قرار گرفت و خدمات آن در سطح شهر به صورت نامحسوس کنترل و پایش شد و پس از ابراز رضایت شهروندان (با توجه به امکانات موجود) کاندید دریافت جایزه مسئولیت اجتماعی شد.

همچنین در این همایش از میان سازمان‌های اتوبوسرانی کشور تنها شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه موفق به دریافت جایزه "مسئولیت اجتماعی" شد که این جایزه را قدرت افتخاری مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان از دست وزیر راه و شهرسازی، به نمایندگی از پرسنل و راهبران خدوم این شرکت دریافت کرد.

کد خبر 349191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.