بختیار در نقش هافبک بازیساز خارجی!/قرارداد صالحی فسخ شد + عکس

بختیار رحمانی که فصل گذشته هم شاگرد قلعه نویی در ذوب آهن بود، به لیست سپاهان اضافه شد تا به عنوان هافبک بازیساز از ابتدای فصل برای این تیم به میدان برود.

به گزارش ایمنا، پس از آنکه بختیار رحمانی با باشگاه سپاهان به توافق رسید، به دلیل پر شدن لیست سهمیه لیگ برتری تیم فوتبال سپاهان نمی توانست در نیم فصل اول برای این تیم به میدان رود و به همین منظور مقرر شد رحمانی از نیم فصل دوم به جمع طلایی پوشان اصفهان اضافه شود.

اما بختیار رحمانی در تمرین روز گذشته تیم فوتبال سپاهان حاضر شد و امروز در هیئت فوتبال اصفهان قرارداد خود را به ثبت رساند. اینگونه که شنیده می شود با توافق صورت گرفته بین سرمربیان دو تیمِ سپاهان و پارس جنوبی، ابراهیم صالحی که در فصل نقل و انتقالات به سپاهان پیوسته بود با جدایی از سپاهان بار دیگر راهی پارس جنوبی شد تا نام بختیار رحمانی در لیست سهمیه لیگ برتر سپاهان نوشته شود.

رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مصاحبه با یکی از رسانه ها اظهار کرد: "با توجه به درخواست باشگاه پارس جنوبی با توجه به قابلیت‌های فنی بالای ابراهیم صالحی و علی‌رغم میل باطنی امیر قلعه‌نویی قرار شد صالحی به تیم قبلی خود بازگردد و بختیار رحمانی جایگزین وی در لیست سپاهان شد و از بازی اول در سپاهان خواهد. این اتفاق با نظر قلعه‌نویی رخ داد و قرارداد ابراهیم صالحی با سپاهان فسخ شد، با وجود اضافه شدن بختیار رحمانی به لیست سپاهان همچنان به دنبال جذب هافبک خارجی هستیم؛ طبق جلسه‌ای که دیروز داشتیم قرار شد خواسته امیر قلعه‌نویی برآورده شود و هافبک خارجی به تیم اضافه شود."

مدیران سپاهان که با در خواست قلعه نویی به شدت دنبال جذب یک هافبک بازیساز خارجی هستند هنوز نتوانستند با بازیکن مورد نظر به توافق برسند و با توجه به اینکه ۳ روز تا دیدار سپاهان و صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر زمان باقی مانده، با ثبت قرارداد رحمانی کمی خیالشان بابت هافبک بازیساز راحت شد تا در زمان مناسب نسبت به جذب هافبک خارجی اقدام کنند.

کد خبر 349123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.