تجهیزات اتوبوس‌رانی برای حفظ کرامت شهروندان نوسازی می‌شود

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اجرای طرح‌های بهره‌برداری در اتوبوسرانی را ناشی از تلاش برای حفظ کرامت شهروندان اصفهانی از سوی مدیران شهری عنوان کرد و گفت: به روز رسانی تجهیزات این سازمان برای حفظ کرامت شهروندان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز (دوشنبه) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های جدید شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اظهار کرد: مسیر خدمت‌رسانی به مردم که استحقاق هرگونه کمکی را دارند باید همیشه هموار باشد و با اتحاد و وحدت سعی کنیم وظایف تعریف شده را به نحو مطلوب انجام دهیم.

وی با تاکید بر تکریم شهروندان از سوی مسئولان تصریح کرد: حفظ کرامت انسان‌ها باید به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه شود. انسان اگر کرامت نداشته باشد جایگاه ندارد، بنابراین آنچه از جانب خداوند به ما رسیده را باید شاکر باشیم، آنچه خودمان باعث کرامت می شویم را عامل  و آنچه از دیگران می رسد را باید طالب باشیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تمام انسان‌ها از حقوق یکسان برخودار هستند و اگر مسئولان به این مهم باور و اعتقاد داشته باشند، نگاه متفاوتی به افراد جامعه خواهند داشت، گفت: باید کرامت همه انسان ها را در پایین ترین و بالاترین سطح جامعه رعایت کرد.

وی اجرای طرح‌های بهره‌برداری اتوبوسرانی را ناشی از تلاش برای حفظ کرامت شهروندان اصفهانی از سوی مدیران شهری عنوان کرد و گفت: به روز رسانی تجهیزات این سازمان برای حفظ کرامت شهروندان در دستور کار است.

نصر اصفهانی با بیان اینکه ناوبران اتوبوسرانی باید با رفتار خوب و برخورد مناسب با شهروندان کرامت انسانی و شادابی را در بین مسافران ایجاد کنندْ، اضافه کرد: مردم با توجه به مشکلات عدیده ای که دارند دچار حزن و اندوه شده اند و ما نباید شادی را از آنها دریغ کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۳ عضو منتخب مردم در شورای شهر و چهاردهمین عضو که شهردار اصفهان است اهتمام دارند که مردم اصفهان شایسته بهترین‌ها هستند، تأکید کرد: همه ما می‌کوشیم تا بهترین ها را برای مردم رقم بزنیم.

کد خبر 349031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.