مسئولان با حساسیت برای رفع مشکلات اقتصادی برنامه ریزی کنند

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: مسئولان به دور از تفرقه افکنی در مقابل توطئه دشمنان با حساسیت بیشتر برای رفع مشکلات اقتصادی برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: در شرایط کنونی جامعه، مسئولان و مردم باید با وحدت و به دور از تفرقه افکنی در برابر توطئه دشمنان با حساسیت بیشتر برای رفع مشکلات اقتصادی برنامه ریزی کنند.

امام جمعه نطنز گفت: قاطعیت در برابر دشمن و قدرت و درایت در رفع مشکلات کشور در سایه اتحاد و همدلی، باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و هرچه به اهداف پیش رو نزدیک می شویم، خطرات بیشتری نظام و انقلاب را تهدید می کند که نیازمند بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان است.

وی افزود: دشمنی استکبار جهانی نشان از کینه عمیق آن ها نسبت به اسلام و البته نهایت بازماندگی آن ها است که باعث شده تا تمام ظرفیت های خود را علیه ام القرای جهان اسلام به کار گیرد.

امینی گفت: دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا دشمنی های خود در سه محور جنگ اقتصادی، عملیات روانی و ایجاد آشوب در کشور، شدت بخشیده است.

امام جمعه نطنز  اظهار کرد: مطالبه گری مردم از قوای سه گانه در موضوعات مختلف مثل، گرانی، تورم، عدالت اجتماعی، حقوق های نجومی، اشرافی گری، رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان، تولید و اشتغال یک مطالبه عمومی و به حق است.

وی به دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: مدیریت جهادی و انقلابی در حوزه اقتصادی، ارایه مدیریتی به مانند مدیریت در زمان جنگ، نشان دادن اقتدار در مقابل دشمن، ارایه یک دیپلماسی فعال و حضور در بین مردم و بیان مشکلات و کمک گرفتن از آن ها از بایدهای اقتصادی بود که رهبر انقلاب توجه به آن را به هیئت دولت گوشزد کردند.

کد خبر 348789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.