با انجام یک بازی منطقی، راحت به نتیجه رسیدیم

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در روزی که می‌توانستیم بهتر از این هم بازی کنیم با انجام یک بازی منطقی راحت به نتیجه رسیدیم.

مهران عالیقدر پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مسابقات لیگ برتر امسال بازی راحت و ساده‌ای نداریم و در هیچ بازی از پیش برنده نیستیم.

وی ادامه داد: شهرداری ساوه هم از تیم‌های خوب فوتسال در لیگ برتر است اما در اوایل فصل نتوانسته تیم را خوب جمع کند اما کم کم بهتر می‌شود.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: خوشبختانه امروز توانستیم با انجام یک بازی منطقی، راحت به نتیجه برسیم و تمام هدفی که مدنظر کادر فنی تیم بود را به دست آوریم. خوشحالم  در روزی که می‌توانستیم خیلی بهتر از این هم بازی کنیم نتیجه‌ای کسب کردیم که در شأن اصفهان بود.

وی تصریح کرد: در هر بازی ابتدا سعی می‌کنیم بر حسب اتفاق یا هر شرایط دیگری، گل نخوریم و تا جایی که می‌توانیم دروازه حریف را باز کنیم که امروز توانستیم به این موضوع دست پیدا کنیم و با گل نخوردن، توانستیم گل‌های خوبی را هم به ثمر برسانیم.

عالیقدر در مورد کیفیت بازی خود در سه هفته اول مسابقات، خاطرنشان کرد: کادر فنی باید در مورد کیفیت بازی من در مدت سه‌ هفته‌ای که شروع مسابقات می‌گذرد نظر دهند اما سعی می‌کنیم تمام نکاتی که کادر فنی به ما می‌گویند را به نحواحسن انجام دهیم تا بهتر شویم.

کد خبر 348770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.