فلفل قرمز شما را لاغر می‌ کند

محققان از ترکیب فلفل قرمز یا چیلی به عنوان یک داروی ضد چاقی استفاده می‌کنند.درمان با داروی حاوی ترکیبات فلفل قرمز برروی موش ها آزمایش شده ونتیجه کار موفقیت آمیز بوده است.

به گزارش سرویس علمی ایمنا از medicalnewstoday،درواقع محققان متوجه شده اند که فلفل چیلی حاوی موادی است که اگر به درستی در تولید داروی لاغری استفاده شود می‌تواند به درمان چاقی کمک کند.
 فلفل قرمز تند است ودارای خواص کاهش درد و تعامل با سیستم عصبی است.محققان همچنین از فلفل قرمز به عنوان یک داروی بالقوه برای بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید و نوروپاتی های مختلف استفاده می‌کنند.
 مطالعات جدید به ویژه نشان داده اند که این ترکیب ممکن است مزایای شگفت آور بیشتری حتی در درمان بعضی از سرطان ها داشته باشد.پزشکان با بررسی بیماران متوجه شدند که فلفل قرمز حتی می تواند سلول های سرطانی سینه را از بین ببرد.
در حال حاضر، یک مطالعه جدید، نقطه عطف دیگری را به لیست اثرات سالم فلفل اضافه می کند. ترکیباتی که در این نوع از فلفل وجو دارد به تازگی برای تولید یک دارو استفاده شده که با موفقیت در درمان چاقی در موش ها هم موثر بوده است.
محققان متابوتسین موجود در فلفل قرمز را به صورت خوراکی به موش هایی که چاق بودند و از رژیم غذایی با چربی بالا تغذیه می کردند،دادند. آنها همچنین سطح پلاسمای خون جوندگان را برای نشانگرهای سلامت متابولیک مانند کبد و عملکرد کلیه بررسی کردند.آنها سپس فشار خون موش را اندازه گرفتند و متوجه شدند ترکیبات موجود در فلفل قرمز باعث لاغری این موش ها در درازمدت می‌شود.

کد خبر 348742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.