۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
حاج رسولیها: بلاتکلیفیم

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سازمان لیگ هنوز به ما اعلام نکرده که مسابقه در مقابل نساجی مازندران در چه ورزشگاهی برگزار می شود و این باعث بدبینی ما به سازمان لیگ شده است.

مجید حاج رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد اردوی تدارکاتی تیم فوتبال ذوب آهن در مشهد، اظهار کرد: اردوی پرباری داشتیم، در بازی تدارکاتی با پدیده مشهد هم همه چیز خوب پیش رفت و نمازی‌زاده بازیکنان تیمش را به خوبی محک زد.

وی با اشاره به نگاه تاکتیکی نمازی‌زاده سرمربی به تیم، افزود: در مسابقه دیروز سه بازی ۴۰ دقیقه‌ای انجام دادیم که به بازیکنان فشار بدنی زیادی وارد شد و شرایط خیلی خوبی از لحاظ بالا بردن سطح آمادگی بدنی برای آن‌ها رقم خورد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص استفاده سرمربی از همه بازیکنان ذخیره تیم در دیدار دوستانه مقابل پدیده مشهد، گفت: تا دقیقه ۷۵ از بازیکنان اصلی تیم استفاده کردیم و از آن به بعد تیم دوم را که نمی‌شود به آن‌ها بازیکنان ذخیره گفت به زمین فرستادیم تا همه بازیکنان تیم بتوانند در زمین حضور داشته باشند و بازی کنند.

حاج رسولیها در مورد واگذاری نتیجه این دیدار به تیم پدیده مشهد، افزود: در بازی‌های تدارکاتی این نتایج پیش می‌آید، ذات فوتبال همین است اما در مجموع این دیدار برای هر دو تیم محک خوبی بود و بازیکنان در اوج فشار قرار گرفتند.

وی  با اشاره به آمادگی کلی و شرایط تیم برای مسابقات لیگ برتر امسال، تصریح کرد: تمرینات خیلی خوبی از ۲۷ خردادماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر داشته ایم، آمادگی بازیکنان برای شروع فصل مناسب است و بازیکن مصدوم نداریم اما فقط بی‌برنامگی سازمان لیگ به ما لطمه می‌زند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن افزود: سازمان لیگ هنوز به ما اعلام نکرده که مسابقه در مقابل نساجی مازندران در چه ورزشگاهی برگزار می شود و این باعث شده به سازمان لیگ بدبین شویم. من از رفتن جلسه آقای فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با شورای تامین اطلاع دارم اما پس از آن تلفن همراه او خاموش است و ما نمی توانیم تماسی با وی برقرار کنیم.

حاج رسولیها خاطر نشان کرد: من باید بلیت رفت و برگشت و هتل تیم را رزرو کنم، اما حتی نمی دانیم در چمن مصنوعی باید بازی کنیم یا چمن طبیعی؟ برای تمام این موارد باید برنامه ریزی داشته باشیم، اگر در چمن مصنوعی بازی کنیم باید تمرینات را به چمن مصنوعی انتقال دهیم اما هیچ چیز برای ما روشن نیست.

وی اضافه کرد: یا باید در قائم شهر بازی کنیم و یا در تهران به مصاف نساجی برویم ولی شواهد نشان می دهد با اینکه زمین آماده نیست بازی در قائم شهر برگزار می شود.

کد خبر 348741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.