فرهنگسرای کسب و کار در همدان راه‌اندازی می‌شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: فرهنگسرای کسب و کار به منظور بهبود فضای کارآفرینی در همدان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی فتحی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با اعضای شورای شهر همدان که امروز برگزار شد با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در مباحث شهرداری و ایجاد فرهنگ شهروندی، مشارکت مردمی است، اظهار کرد: اگر مردم با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی مشارکت داشته باشند بسیاری از مسائل و مشکلات رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف اکثر شهرداری‌ها ایجاد محیطی شاد و سرزنده برای شهروندان است، افزود: البته این کار در شرایط فعلی و با وجود تورم اقتصادی و دغدغه‌های اشتغال در زندگی مردم بسیار سخت و تخصصی شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه توسعه فضای کسب و کار از اهداف اصلی شورای اسلامی شهر همدان است، افزود: برای تحقق این امر راه‌اندازی فرهنگسرای کسب و کار را در دستور کار قرار داده‌ایم، همچنین تجلیل از شهروندان نمونه همدانی به ویژه استاد فرشچیان نیز از دیگر برنامه های مدیریت شهری همدان است.

وی خاطرنشان کرد: المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری‌ها در رشته‌های مختلف از جمله ورزش کشتی شهریور ماه امسال به میزبانی قزوین برگزار می شود.

فتحی کمبود مسافر خانه را معضل شهر همدان دانست و گفت: یکی از سیاست‌های پنجمین دوره شورای اسلامی شهر همدان ساماندهی مناطق حاشیه‌ای شهر، ایجاد امکانات رفاهی در این مناطق در کمترین زمان و آموزش حقوق شهروندی است.

وی با اشاره به شناسایی مفاخر شهر همدان، اظهار کرد: قرار است پارکی با عنوان "پارک مشاهیر" در شهر احداث و تندیس افراد فاخر شهر همدان را در ابعاد مختلف و با ذکر رزومه کوتاهی از آن‌ها در پارک نصب کنیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه کارها در شورای اسلامی شهر همدان به خوبی در حال پیشرفت است، افزود: البته راضی‌کننده نیست و امیدوار هستیم کارها در این سه سال باقی‌مانده از دوره پنجم شورای اسلامی شهر همدان با سرعت و کیفیت بیشتری پیش رود تا در پایان این دوره رضایت کامل حاصل شود.

وی تصریح کرد: ما سعی داریم در تحقق اهدافمان از تجربه مدیریت شهری اصفهان استفاده کنیم.

کد خبر 348664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.