مشکلات آبیاری فضای سبز شمال اصفهان رفع می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با احداث دو پروژه سیستم تصفیه تکمیلی پساب شاهین شهر و طرح انتقال پساب از شاهین شهر به اصفهان، مشکل آبیاری فضاهای سبز مناطق شمالی شهر رفع می‌شود.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فاز نخست پروژه انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب شاهین شهر به اصفهان به طول ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است.

وی افزود: پروژه سیستم تصفیه تکمیلی پساب فاضلاب شاهین شهر نیز با متراژ شش هزار و ۳۱۰ متر مربع و با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: با تکمیل این دو پروژه و انتقال پساب به شمال شهر اصفهان، مشکل آبیاری فضای سبز حل خواهد شد.

باقری با اشاره به پروژه های عمرانی این منطقه در سال جاری گفت: عملیات احداث مجموعه توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار در خیابان امین با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این مرکز با مساحت ۳۱۶ مترمربع و زیربنای ۶۶۰ متر ظرف ۱۱ ماه آینده تکمیل می شود، قرار است در این مرکز دوره های آموزشی برای توانمند سازی و اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار برگزار شود.

مدیر  منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث خانه ورزشی امین آباد اظهار کرد: این پروژه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

باقری افزود: عملیات احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه بالغ بر یک میلیارد و  ۴۰۰ میلیون تومان در محله شهرک مهدیه به متراژ ۷۰۰مترمربع در دو طبقه آغاز شده است.

وی با اشاره به احداث فرهنگسرای امام حسن مجتبی در شهرک کوثر گفت: این پروژه نیز بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز ۸۰ درصد پیشرفته داشته است و تا پایان تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 348655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.