بزرگ نمایی کاستی‌ها نفعی برای مردم ندارد

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: دیگر دوران تخریب جایگاه دولت و سیاه نمایی ها پایان یافته، اکنون زمان اتحاد برای رفع مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، اظهار کرد: دیگر زمان تخریب دولت و اقدامات انجام شده به پایان رسیده و مدیران ادارات نباید جایگاه دولت را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه اکنون زمان اتحاد است، تاکید کرد: در شرایط فعلی، کشور در حال جنگ اقتصادی با دشمنان انقلاب است، پس باید نه تنها اتحاد خود را از بین نبریم بلکه بیش از گذشته متحد شویم.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه عملکرد مسئولان باید شفاف باشد و به اطلاع مردم برسد، تصریح کرد: نباید سخنانی بر زبان جاری کنیم که مردم نسبت به آینده ناامید شوند.

وی با بیان اینکه باید از ایجاد اختلاف و تفرقه دوری کرد، افزود: سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات نه تنها معضلی را برطرف نمی کند، بلکه موجب فاصله گرفتن مردم با مسئولان خواهد شد به همین خاطر نباید با تخریب کنندگان دولت همراهی کنیم، اکنون زمان اتحاد است.

رفیعی نژاد با بیان اینکه نباید مطالبی مطرح شود که دشمن از آن بهره برداری کند، تصریح کرد: از این پس در شهرستان کلی گویی و تزریق یاس و ناامیدی به مردم ممنوع است، اگر مشکلی وجود دارد باید به همراه راه حل آن مطرح و از همه توانمندی موجود برای رفع آن استفاده شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه بزرگ نمایی کاستی‌ها نفعی برای مردم ندارد، تصریح کرد: اکنون زمان عقده گشایی از مسائل گذشته نیست، انتقادات باید سازنده و همراه با ارایه راهکار باشد.

رفیعی نژاد اظهار کرد: متأسفانه تبلیغات منفی علیه دولت زیاد شده است، اما باید بدانیم این اقدامات سودی برای جامعه نداشته و مردم را نسبت به آینده ناامید می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت مردم و مسئولان، تأکید کرد: مسئولان باید گزارش عملکرد ارایه دهند، متأسفانه میزان گزارش‌دهی مسئولان ادارات در رسانه‌های فعال در شهرستان، از فعالیت‌های انجام شده و خدمات بسیار اندک است که این رویه باید تغییر کند.

فرماندار شهرضا ادامه داد: رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، بنابراین لازم است گزارش اقدامات انجام شده از این طریق به اطلاع عموم برسد.

رفیعی نژاد با بیان اینکه آینده انقلاب اسلامی بسیار روشن و امیدبخش است، تصریح کرد: مردم باید از عملکرد کارگزاران خود باخبر شوند.

کد خبر 348604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.