درخشش بانوان اسکواش اصفهان در کشور

در پایان مسابقات لیگ برتر و دسته یک اسکواش بانوان کشور نمایندگان اصفهان پرچم اسکواش اصفهان را به اهتزاز درآوردند.

به گزارش ایمنا، دور نهایی مسابقات لیگ برتر و دسته یک اسکواش بانوان کشور به میزبانی یزد برگزار و در نهایت تیم‌های برتر معرفی شد.

در مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان تیم ندای شادابی گلستان با ۲۱ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و ام ال ام تایتان اصفهان با ۱۸ امتیاز و ماتریس یزد با ۱۷ امتیاز به‌ترتیب مقام‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را به‌دست آورند.

همچنین تیم ام ال ام تایتان اصفهان که با ترکیب رضوان‌سادات نقیبی، حدیث فرزاد، سارا احمدی، نگاره پورصالحی و بهار قائدی در این دوره از مسابقات لیگ برتر حضور داشت توانست با مربیگری الهه مولادوست و سرپرستی اکرم مشایخی در نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی اسکواش بانوان کشور، گرامیداشت "مرحوم علی روغنی" ملی‌پوش اراکی کشورمان، با غلبه بر حریفان خود بر سکوی قهرمانی بایستد.

تیم موسسه ورزشی یاران اصفهان نیز با ترکیب یاس صمدزاده، روبیتا اسحاقیان، پرنیان نجفی، نگین پورصالحی، مهدیس هاشمی و ساناز شاهنگ‌فرد با هدایت سارا کشاورزیان(مربی) و پریناز مهنام (سرپرست و بازیکن)، به عنوان نماینده اسکواش اصفهان در مسابقات لیگ دسته یک اسکواش کشور حاضر بود که در دور رفت رقابت‌ها در صدر جدول ایستاد و در دور برگشت نیز با غلبه بر تیم‌های حریف این عنوان را حفظ و جام قهرمانی را از آن خود کند.

بدین ترتیب تیم موسسه ورزشی یاران اصفهان با این قهرمانی راهی لیگ برتر شد، ضمن اینکه نگین پورصالحی بازیکن همین تیم به عنوان بازیکن اخلاق مسابقات معرفی شد.

کد خبر 348478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.