محدودیت های تیم ملی با تغییر کلاسبندی پزشکی ورزشکاران

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: در تشکیل تیم نهایی با تغییر کلاسبندی پزشکی ورزشکاران، دچار محدودیت هایی شده ایم که می بایست در اردوهایی آتی با مشورت پزشکان این مشکلات رفع شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان علی روزبهانی، سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران در آخرین روز اردوی انتخابی گفت: در این اردو که اولین مرحله انتخابی ملی پوشان بود از ۳۰ بازیکن دعوت کردیم که حدود ۱۲ نفر از آنها حذف می شوند.

وی افزود: تمام تلاش ما در اردوی اول بر ارزیابی تکنیک و تاکتیک ورزشکاران بود تا ضمن ارائه تمرینات مناسب، انتخاب درستی برای اردوی بعد صورت بگیرد.

روزبهانی ادامه داد: اردوی دوم انتخابی خارج از تهران برگزار می شود، تا آذر ماه و آغاز رقابت های آسیا-اقیانوسیه به میزبانی کیش، ۶ اردو در نظر گرفته ایم که محل برگزاری این اردوها در شهرهایی خواهد بود که آب و هوایی مشابه کیش دارند.

سرمربی ملی فوتبال هفت نفره با اشاره به وضعیت پزشکی، ورزشی بازیکنان منتخب تاکید کرد: در تشکیل تیم نهایی با تغییر کلاسبندی پزشکی ورزشکاران، دچار محدودیت هایی شده ایم که می بایست در اردوهایی آتی با مشورت پزشکان این مشکلات رفع شود.

روزبهانی خاطر نشان کرد: در این اردو بازیکنان با انگیزه ی بالایی تمرین کردند و در برنامه ی اردوهای بعد تصمیم داریم بازی های تدارکاتی داخلی نیز برگزار کنیم.

کد خبر 348440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.