لزوم تعیین تکلیف قانون مالیات بر ارزش افزوده

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: مجلس باید تکلیف قانون مالیات بر ارزش افزوده را مشخص کند. با وجود چنین قانونی توان رقابتی برای تولید کننده وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدالوهاب سهل آبادی صبح امروز  _ یکشنبه ۲۴ تیر ماه_ در بیست و سومین همایش روز صنعت ضمن تاکید بر روشن شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده، با بیان اینکه در ارتباط با وزارت کار و تامین اجتماعی دچار مشکل هستیم، افزود: دختر جوانی که با همکاری خانواده و بستگان طی چهار سال تولید کننده موفق شده بود، امروز برای معطل ماندن مواد اولیه تولید خود در گمرک به مشکل خورده است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه تامین اجتماعی همکاری‌های لازم را با تولید کننده نمی‌کند، افزود: زمانی که تولید کننده نمی‌تواند پولی برای تمدید بیمه کارگران واریز کند تامین اجتماعی همکاری لازم را ندارد.

سهل آبادی با بیان اینکه شرکت‌ها برای گرفتن ارز دچار مشکل هستند، افزود: یک تولید کننده برای دریافت ارز دولتی در نوبت ۴۵۰ قرار داشت تا بتواند ۲۰ کانتینر خود را آزاد کند. با تمامی این مشکلات تولید کننده پای تولید خود ایستاده تا مشکلات این کشور رفع شود. باید قوانین رفع موانع تولید وضع و اجرایی شود و حتماً مجلس نظارت ویژه‌ای بر آنها داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه برای رشد واحدهای صنعتی غرفه رایگان در اختیار آنها قرار دادیم، افزود: ارتباطات شرکت‌ها با هم کم است و باید با هم کار کنند.

وی با اشاره به اینکه تولید کننده باید در مقابل فشارها مقاومت کند و با کوچکترین مسئله تسلیم نشود، افزود: در سطح کشور بیشترین شهید و جانباز و کمترین اسیر را داریم، این نشان دهنده مقاومت و ایستادگی مردم اصفهان در مقابل مشکلات است از این رو در جنگ اقتصادی هم می‌توانیم پیروز شویم.

رییس اتاق بازرگانی افزود: نیروگاه برق خورشیدی با پیگیرهای مکرر هنوز به سرانجام نرسیده است،  نامه‌های رد و بدل شده ما و استانداری به اندازه یک چمدان است اما نتیجه ای نداشته‌ است.

وی تصریح کرد: فرارهای مالیاتی سنگین وجود دارد و ما نیاز به امنیت کاری داریم این در حالی است که با بدهکاران برخورد قاطع نمی‌شود.

کد خبر 348397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.