۱۰۰ ساختمان شهرداری تحت پشتیبانی شبکه داخلی است

سرپرست سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر حدود شش هزار " نود شبکه" با بیش از دو هزار و ۵۰۰ کاربر فعال در مجموعه شهرداری اصفهان در حال فعالیت است و این سازمان به صورت مستمر و بی وقفه وظیفه پشتیبانی از آن را بر عهده دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، بهروز ارباب شیرانی با بیان اینکه هر گونه قطعی ارتباط در این شبکه می‌تواند خدمت رسانی به شهروندان را با مشکل مواجه کند، اضافه کرد: حدود ۱۰۰ ساختمان شامل معاونت ها، سازمان ها و مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان و... جهت خدمات رسانی مطلوب و به‌هنگام از طریق ارتباطات فیبر نوری و بی‌سیم با یکدیگر مرتبط هستند.

وی بیان کرد: نگهداری و پشتیبانی ۱۰۰ ساختمان از طریق شبکه فیبر اختصاصی و  شبکه بی‌سیم برقرار شده که برخی از این ساختمان ها دارای پوشش هر دو ارتباط است.

سرپرست سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت فعال نگه داشتن ارتباط میان ساختمان‌ها و مرکز داده شهرداری، تصریح کرد: لازمه فعال نگاه داشتن شبکه شهرداری، مانیتورینگ ۲۴ ساعته این شبکه است تا بلافاصله پس از وقوع مشکل نسبت به رفع خرابی اقدام شود، ضمن آنکه این سازمان تمهیداتی جهت جلوگیری از بروز اختلال در شبکه شهرداری در پیش گرفته و در بسیاری از موارد قبل از قطعی شبکه نسبت به رفع مشکل آن اقدام می شود.

کد خبر 348310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.