۲۵ هزار نفر راهی راهیان نور غرب می‌شوند

مسئول گردشگری سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: اردوهای راهیان نور در سال جاری از روز شنبه ۱۶ تیرماه به مدت ۵۰ روز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس محمدی امروز (سه شنبه) در نشست خبری با بیان اینکه هدف از اردوهای راهیان نور این است که فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار گسترش یابد، اظهار کرد: در اردوهای راهیان نور غرب سال ۹۶ بیش از ۱۶ هزار نفر از استان اصفهان راهی جبهه‌های غرب شدند و قرار است در سال جاری با تغییرات جزیی در مناطق مورد بازدید، کیفیت اردو را نسبت به سال ۹۶ ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در سال جاری از روز شنبه ۱۶ تیرماه به مدت ۵۰ روز انجام می‌شود، گفت: اردو تا سوم مردادماه برای اعضای حلقه صالحین سپاه و پس از آن تا دهم شهریورماه برای عموم شهروندان برگزار و اتوبوس‌ها و مسافران می شود. امسال بازدید از شهر مریوان در برنامه سفر است.

محمدی با بیان اینکه تعداد شهدای اصفهان از تعداد شهدای کردستان بیشتر است، گفت: یکی از دستاوردها، گردش در مناطق دفاع و مبارزه است و علاوه بر آن بسیاری از افراد به خصوص جوان‌ها از جنگ هیچ اطلاعاتی ندارند و حتی برخی تصور می‌کنند شهدا سرباز بوده‌اند و وظیفه دفاع داشته‌اند، اما هنگامی که در این اردوها با رشادت‌های جوانان رزمنده آشنا می‌شوند، به خودباوری می‌رسند و متوجه می‌شوند که روزی تمام دنیا بسیج شده بودند برای سرنگونی انقلاب اما جوانان بسیاری در مقابل آنان بسیج شدند و ایستادگی کردند، جوانان رزمنده باید الگوی جوانان امروز باشند.

کد خبر 347428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.