توجه به خدمات پس از فروش کالاهای ایرانی مدنظر تولیدکنندگان نیست

دهاقان –امام جمعه دهاقان گفت: توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش کالاهای ایرانی مدنظر تولیدکنندگان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، اظهار کرد: هرچه از عمر انقلاب می گذرد توجه به شعارهای اصلی که معماران انقلاب ترسیم کرده‌اند، پررنگ تر می شود، یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی مسئله استقلال بوده است و همه می‌دانیم این شعار میسر نمی‌شود، مگر اینکه در ابعاد اقتصادی بتوانیم همپای مباحث استقلال سیاسی و فرهنگی در زمینه اقتصادی نیز گام‌های موثری برداریم تا کشور تحت تاثیر دشمنان قرار نگیرد.

وی با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی که بیشتر اصول اقتصادی در آن ترسیم شده است، افزود: حمایت و استفاده از تولید داخلی از سوی مردم و حمایت از تولیدکنندگان از سوی دولت باید مد نظر قرار گرفته شود.

امام جمعه دهاقان، تصریح کرد: در بازار پرتشنج امروز اگر تولیدکنندگان مورد حمایت دولت قرار نگیرند از پا می افتند و از طرفی نیز خود تولیدکنندگان باید بتوانند نیاز و ذائقه مصرف کنندگان را بشناسند و با یکدیگر در تولید محصولات رقابت سالم داشته باشند.

حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه کالای باکیفیت مردم را دلگرم می‌کند، ادامه داد: توجه به خدمات پس از فروش کالا بسیار حائز اهمیت است چراکه اگر محصولی به خانه ها رفت و ضعف داشت، باید تولیدکننده ضعف‌ها را بپذیرد و در چرخه‌های دیگر کامل کند، اما متاسفانه به این مسئله توجه نمی شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ استفاده از تولید داخلی منجر به ایجاد اشتغال می شود، گفت: افزایش کیفیت تولید داخلی باعث مقاومت در برابر دشمنان و افزایش اعتماد به نفس می شود.

امام جمعه دهاقان تصریح کرد: اگر به تولید داخلی توجه نشود در بعد سیاسی هم شعار نمی‌توانیم بدهیم.

کد خبر 346928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.