جوانان و زنان نقش موثری در فعالیت سازمان های مردم نهاد دارند

برخوار- فرماندار برخوار گفت: جوانان و زنان نقش موثری در تشکیل و فعالیت های سازمان های مردم نهاد دارند و باید زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری این سازمان ها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، محمد حسن قمی در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان برخوار اظهار کرد:‌ توجه به سازمان های مردم نهاد و تلاش برای شکل گیری این سمن ها نقش موثری در احیا و حفظ فرهنگ بومی، ‌آداب و رسوم، شناسایی و معرفی مفاخر و فرهیختگان، آسیب شناسی مسائل اجتماعی و برنامه ریزی های فرهنگی دارد.

وی گفت: جوانان و زنان نقش موثری در تشکیل و فعالیت های سازمان های مردم نهاد دارند و باید زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری این سازمان ها فراهم شود.

فرماندار برخوار راه اندازی سازمان های مردم نهاد را نیازمند عزم عمومی مردم در شهرستان برخوار به ویژه جوانان در حوزه های مختلف عنوان کرد و افزود:‌ دستگاه های اداری موظف به همکاری برای ثبت و راه اندازی سمن ها هستند.

وی راه اندازی خانه جوان و برنامه ریزی برای افزایش نشاط فرهنگی و اجتماعی، ارتقاء سطح انضباط اجتماعی و قانون مداری را از نیازهای شهرستان برخوار در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانست.

کد خبر 346874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.