آمریکا در پی فروش اسلحه بیشتر و تخریب منطقه است

نماینده ایران در سازمان ملل گفت: دولت هایی که در بوق ایران هراسی می دمند و با توهم آفرینی؛ ایران را دشمن منطقه می خوانند در واقع در پی فروش اسلحه بیشتر و تخریب گسترده تر منطقه هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خوشرو این مطلب را در نشست عمومی شورای امنیت با موضوع خاورمیانه مطرح کرد. وی با اشاره به پیشنهاد ایران برای ایجاد مجمع گفتگوی منطقه ای در خلیج فارس، هدف از این ابتکار عمل را حل بحرانهای موجود و ایجاد منطقه ای امن و با ثبات خواند.

نماینده ایران در سازمان ملل مداخله خارجی و اشغالگری رژیم صهیونیستی علت اصلی ناآرامی های خاورمیانه اعلام کرد و گفت: حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی سبب شده این رژیم مدت طولانی از مجازات نشدن لذت ببرد.

خوشرو درباره بحران یمن هم گفت: ائتلاف سعودی در تجاوز به یمن مرتکب جنایات جنگی شده است.

نماینده سوریه در سازمان ملل هم در این نشست گفت: آمریکا همچنان در ۱۹ پایگاه اشغالی در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن در خاک سوریه به آموزش تروریست ها می پردازد و سلاح و مهمات در اختیار آن ها قرار می دهد.

بشار جعفری افزود: برخی دولت ها در موضوع کمک های انسانی در سوریه سیاسی کاری و درباره به کارگیری سلاح شیمیایی گزارش ها را تحریف و دستکاری می کنند.

کد خبر 346837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.