برنامه های فرهنگی از گسترش آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند

برخوار – استاد عرفان و اخلاق حوزه علمیه اصفهان گفت: جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی با برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی نیاز ضروری جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، آیت الله ناصری امروز(دوشنبه) در دیدار با فرماندار شهرستان برخوار اظهار کرد: گره گشایی از کار مردم، رسیدگی به امور جاری ارباب رجوع و راضی کردن بندگان خدا در امور جاری اداری و زندگی رضایت خداوند و امام زمان(عج) را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی با برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی نیاز ضروری جامعه است، افزود: همه دستگاه های اداری باید بسیج شوند و برای جلوگیری از این آسیب ها کار و تلاش کنند.

استاد عرفان و اخلاق حوزه علمیه اصفهان خطاب به فرماندار برخوار گفت: در راه خدمت به مردم به حضرت ولی عصر (عج) توسل کنید و در مشکلات شهرستان از ایشان مدد بجویید چرا که زندگی خوب و با آرامش حق همه مردم است.

در این دیدار محمدحسن قمی، سرپرست فرماندار شهرستان برخوار با بیان اینکه برای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و خدمت به خلق را افتخاری در پرونده کاری خود می دانیم، اظهار کرد: برنامه ریزی برای رفع مشکل کم آبی و توزیع مناسب پساب فاضلاب برای کشت های غیر مثمر در اولویت اقدامات قرار دارد.

وی با تاکید بر جایگاه معنوی آیت الله ناصری گفت: این استاد عرفان و اخلاق حوزه علمیه اصفهان به عنوان یک سرمایه معنوی و اجتماعی برای شهرستان، استان و کشور مطرح است و همواره در شهرستان برخوار حمایت معنوی ایشان راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات بوده است.

کد خبر 346769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.