متهمان آزار پسر و مادر معلول نجف آبادی در چنگال قانون

نجف آباد- دادستان نجف آباد گفت: متهمان آزار و اذیت پسر و مادر معلولی که فیلم آن را اخیرا برخی شبکه های معاند پخش کرده اند، از یک سال پیش در زندان به سر می برند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، محمدرضا توکلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت در قتل عمد، آزار جنسی و سوء استفاده از بیمه تصادفات از جمله ردیف های اتهامی مرد و زن متهم در این پرونده است و دستگاه قضایی با دقت به تمامی این موارد رسیدگی کرده است.

وی افزود: در این پرونده، خواهر خانواده با هم دستی فرد دیگری اقدام به آزار و اذیت پسر و مادر معلول کرده و از آن ها برای موضوع تکدی گری یا دریافت خسارت از بیمه بابت تصادف رانندگی سوء استفاده کرده است.

دادستان نجف آباد اظهار کرد: نزدیک به یک سال پیش و همزمان با فوت مادر خانواده، اقوام از موضوع مطلع شده و با طرح شکایتی در این خصوص، این موارد با سرعت و دقت پیگیری شد.

دستگیری قاتل شهید امنیت

دادستان نجف آباد همچنین تصریح کرد: عامل اصلی شهادت پاسدار شهید سجاد شاه سنایی که ۱۲دی ماه سال گذشته در جریان اغتشاشات به شهادت رسید، دستگیر شده است.

توکلی گفت: این فرد به همراه تعدادی از هم‌دستان خود با استفاده از تفنگ شکاری ساچمه ای به سوی نیروهای امنیتی و انتظامی چندین مورد شلیک داشته اند که با توجه به تحقیقات صورت گرفته، شهید شاه سنایی بر اثر شلیک فرد مذکور زخمی شده و ساعاتی بعد به شهادت می رسد.

به گزارش ایمنا، سجاد شاه سنایی از نیروی هوا فضای سپاه پاسداران سال گذشته در اغتشاشات دی ماه در کهریزسنگ به شهادت رسید.

کد خبر 346733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.