ایجاد نارضایتی در دستگاه های دولتی خیانت به شهدا است

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: در شرایطی که دشمنان تمام توان خود را در عرصه اقتصادی، جنگ روانی و ایجاد آشوب به میدان آورده، ایجاد نارضایتی در دستگاه های دولتی یک خیانت به شهدا محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته شهرستان با اشاره به نامه جاهلانه و بی خردانه اخیر برخی فعالان سیاسی در خصوص مذاکره بی قید و شرط با آمریکا گفت: شخصیتی مثل ترامپ تشنه چنین حرکاتی است و این کار خنجری به پشت ملت ایران در لحظه ای حساس بود.

حسناتی ادامه داد: آمریکا با خروج از برجام انتظار داشت که ایران این حکومت را التماس کند، اما در عمل وقتی چنین انتظاری برآورده نشد، تلاش می کند به نوعی از لحاظ روانی اهداف خود را محقق سازد.

وی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در حدود ۹۵ سال پیش با تحریک تفکر وهابیت اظهار کرد: رونق این تفکر در بین اهل سنت و بهاییت در بین شیعه، دو لبه قیچی انگلیسی ها برای قطع وحدت مسلمانان است که در شرایط کنونی هم به نوعی ادامه پیدا کرده است.

حسناتی با بیان اینکه مقاومت عاشورایی مردم یمن در برابر ائتلاف غربی، عربی ستودنی است، اضافه کرد: موقعیت تنگه باب المندب طوری است که در صورت بحرانی شدن اوضاع خلیج فارس، می تواند به عنوان گزینه جایگزین برای صادرات نفت مورد توجه قرار گیرد به همین دلیل هجمه سنگین اخیر بر ضد ملت مظلوم یمن تدارک دیده شد.

حسناتی با توصیه مسئولان به صبر و استقامت در مسیر انجام وظیفه و خدمت به مردم خاطر نشان کرد: اقشار مختلف مردم همچون رانندگان کامیون و نانواها در خواست های به حق و صحیحی دارند که رفع آن ها توسط مسئولان بایستی با جدیت تمام دنبال شود.

کد خبر 346559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.