گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که...

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان فرصتی برای نمایش داشته‌ها و بازاریابی است، فرصتی که می‌توان از آن برای شناسایی نقاط ضعف و قوت گردشگری و بهبود آن استفاده کرد. در این میان رسانه یکی از ابزارهای شگرف در معرفی فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی این صنعت بشمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین روز از دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان بعد از ظهر چهارشنبه _۳۰ خردادماه_ فعالیت خود را ادامه داد و فعالان این صنعت به ارایه داشته‌ها و بازارسنجی پرداختند؛ فرصتی که در محل دایمی نمایشگاه‌های گردشگری استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان فراهم است و علاقمندان می‌توانند تا جمعه یکم تیرماه ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

در این میان، غرفه خبرگزاری ایمنا نیز ضمن معرفی فعالیت‌های خود، تلاش می‌کند تا برای توسعه و شناسایی راه‌های توسعه این صنعت در اصفهان گام بردارد. یکی از ایده‌های غرفه ایمنا نظرخواهی‌ از بازدیدکنندگان این نمایشگاه درباره چگونگی افزایش ورود گردشگران به اصفهان است و از مخاطب می‌خواهد تا پیش جملۀ "گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که..." را تکمیل کند.

آنچه در زیر می‌خوانید بخشی از پاسخ بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان به این پیش‌جمله است که در روز دوم این نمایشگاه بر بوم سوال ایمنا نوشتند:

یکی از شهروندان ضمن ابراز امیدواری برای ایجاد اصفهانی با نشاط نوشت:

گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که "درصورتیکه با تدبیر زاینده رود جاری شود و صنعت توریسم و گردشگری باز رونق یابد."

شهروند دیگری بر سه عامل تاکید کرد و این‌گونه نوشت:

گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که "تبلیغات وسیع در خارج از کشور مانند برگزاری نمایشگاه هاو مقابله با تبلیغات ایران- اسلام هراسی در ورود گردشگر موثر است."

شهروند دیگری به موضوع آب اشاره کرد و نوشت: 

گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که " آب داشته باشیم، چون زیبایی شهرمان به آب است."

بازدیدکننده دیگر با بیان اینکه "نیاز نیست تلاشی برای جذب گردشگر داشته باشیم" نوشت:

گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که " مشکل آب و بحران آب که حل شود و زاینده‌رودش دوباره زنده شود، خود گردشگر می آید. نیازی به دعوت نیست."

یکی دیگر از شهروندان نوشت:  

گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که "مسافر خانه یا هتل ارزان و اقتصادی بتواند پیدا کند."

بازدیدکننده دیگری نوشت:

گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که "امکانات رفاهی و تجهیزات هتل ها و مسافرخانه ها استاندارد باشد. ضمن این که توریست ها بیشتر گیاهخواران و غذاهای گیاهی کمتر در اصفهان یافت می شود."

یکی دیگر از شهروندان به زیرساخت‌ها اشاره کرد و نوشت:

گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که "زیرساخت‌های لازم برای پذیرش گردشگر، معرفی فرهنگ و تاریخ در اصفهان و حتی در کشور ایجاد شود."

بازدیدکننده دیگری نوشت:

گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که "روابط صلح آمیز با ملل جهان داشت." 

یکی دیگر از شهروندان نیز نوشت:

گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که " بازگشت آب به زاینده رود تا آثار تاریخی این شهر زیبا و زیباتر شوند."

این گزارش با پیش‌جملۀ "گردشگر به شرطی به اصفهان می‌آید که" در روزهای آیندۀ دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان تکمیل می‌شود.

کد خبر 346509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.