مهرعلیزاده: از هرگونه اقدام درجهت تقویت گردشگری حمایت می‌کنیم

استاندار اصفهان گفت: مصمم هستیم از هرگونه اقدام در جهت تقویت صنعت گردشگری از جمله در زمینه هتل‌سازی و ایجاد اماکن توریستی و گردشگری و تورهای گرشگری و سایر مباحث مرتبط حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه_ ۲۹ خردادماه_ در محل دایمی نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار شد، گفت: گردشگری علاوه بر این که صنعتی فرهنگی است، یک فعالیت اقتصادی و اقتصادساز است که در آینده می‌تواند به اولین صنعت در دنیا بدل شود و توفیقی برای بشر است که علاوه بر چرخش پول و اقتصاد بتواند زمینه تبادل فرهنگی و اجتماعی و تاریخی و هنر و آداب و رسوم ملت‌ها را فراهم کند.

وی افزود: این صنعت هم‌چنین می‌تواند جامعه جهانی را به سوی صلح و دوستی پیش ببرد و هر فعالیتی در این زمینه، مثبت و اثربخش تلقی می شود.

استاندار اصفهان گفت: اصفهان با تاریخ و فرهنگ غنی خود و طبیعت جاذب و متنوع در هر فصل، زمینه و سرمایه لازم را برای توسعه گردشگری دارد و هرگونه اقدام و سرمایه‌گذاری در این مسیر، مثبت و سازنده است. استانداری اصفهان مصمم است از هرگونه اقدام در جهت تقویت صنعت گردشگری از جمله در زمینه هتل‌سازی و ایجاد اماکن توریستی و گردشگری و تورهای گرشگری و سایر مباحث مرتبط حمایت کند و همه مدیران نیز این درک را دارند که نهایت حمایت خود را از این صنعت داشته باشند.

وی با اشاره به سه مورد از عناوین موثر در رونق گردشگری، تصریح کرد: شناساندن و معرفی امکانات این منطقه یکی از موارد موثر در این زمینه است که تنها با بروشور محقق نمی‌شود و این امر با ارتباط موثر تورگردان‌های مختلف کشورها ایجاد می شود.

مهرعلیزاده ادامه داد: مسئله دیگر، قیمت کشور مقصد است، باید بتوانیم با کشورهای دیگر رقابت کنیم؛ سومین مسئله، راحتی سفر به کشورها است که در این راستا فراهم‌کردن پروازهای مستقیم از کشورهای مختلف و به‌ویژه کشورهای توریست محور، بسیار مهم و کاربردی است.

کد خبر 346362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.