کوه نخودی میزبان همایش بزرگ کوهنوردی

مدیر پارک طبیعی شرق شهرداری اصفهان گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان اصفهانی، همایش بزرگ کوهنوردی - جمعه یک تیرماه- در کوه نخودی برگزار می‌شود.

وحید صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی انسان، شاد زیستن است که در پرتو آن با رسیدن به تعادل روحی، خود و جامعه‌اش را به سلامت و پویایی رهنمون می‌کند.

وی افزود: پارک کوهستانی و طبیعی اشراق که‌ در شرق کلان‌شهر اصفهان و دامنه کوه نخودی و در مجاورت شهر رویاها واقع شده است، ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد شادی و نشاط در بین شهروندان است.

مدیر پارک طبیعی شرق شهرداری اصفهان ادامه داد: عملکرد و کارکرد این پارک، جنگلی و کوهستانی، گردشگری طبیعت محور، گذران اوقات فراغت، تفریح و تفرج سالم، کوه گشت و... است.

صلواتی با بیان اینکه در نظر داریم با اقدامات موثر و مفید تحرک، شادمانی و پویایی را به شهروندان در شرق اصفهان هدیه کنیم، اضافه کرد: نیاز به شور و هیجان را در پیروزی اخیر تیم ملی فوتبال در جام جهانی در کوه صفه مشاهده کردیم که چقدر شادمانی برای جوانان لازم و در نهایت امیدبخش است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور معرفی ظرفیت بالقوه شرق اصفهان و استفاده از ظرفیت‌های موجود به همت گروه کوهنوری کرکس، شهرداری مناطق ۴ ، ۱۵ و مدیریت پارک طبیعی شرق صبح - جمعه یک تیرماه- همایش بزرگ کوهنوری در کوه نخودی برگزار خواهد شد.

مدیر پارک طبیعی شرق اصفهان عنوان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این همایش بزرگ می‌توانند از طریق مجموعه فرهنگی تفریحی باغ طوبی یا مجموعه فرهنگی کوثر ثبت نام کنند.

کد خبر 346334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.