فیلمنامه‌های اقتباسی سینمای ایران بررسی می‌شوند

چهارمین دوره جلسات فیلمنامه‌خوانی با موضوع "اقتباس از داستان‌های ایرانی" در دفتر تخصصی سینمای اصفهان برگزار می شود.

مدیر دفتر تخصصی سینمای اصفهان با اعلام این خبر به خبرنگار ایمنا گفت: کارگاه نمایش فیلم و تحلیل فیلمنامه‌های اقتباسی سینمای ایران از دوم تیرماه هرهفته روزهای شنبه و سه‌شنبه به مدت 10 جلسه در دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

مصطفی حیدری ضمن اشاره به برنامه‌های این کارگاه افزود: شنبه‌ها جلسه اکران فیلم و روزهای سه‌شنبه کلاس نقد و بررسی فیلم برگزار می شود و پس از نقد و بررسی فیلم‌ها، فیلمنامه‌های نوشته شده توسط شرکت‌کنندگان در کارگاه خوانده و بررسی می شوند. مدرس این کارگاه، "سعید محسنی" کارشناس فیلمنامه‌نویسی است و دوا ستادمهمان نیز در طی دوره در کارگاه حضور خواهند داشت.

وی در رابطه با فیلم‌هایی که در این جلسات اکران می شوند، تصریح کرد: فیلم‌ها از میان برجسته‌ترین آثار سینمای ایران انتخاب شده‌اند، بر این اساس فیلم‌های "گاو"، "خاک"، "تنگسیر"، "سایه‌های بلند باد"، "درخت گلابی"، "چشمهایش"، "چکمه"، "پاداش" و "سکوت"، برخی از آثار برگزیده‌ای هستند که در جلسات فیلمنامه‌خوانی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

حیدری افزود: هزینه شرکت در این دوره برای علاقمندان به فیلمنامه‌نویسی ۵۰ هزارتومان است و علاقمندان برای ثبت نام در این جلسات می‌توانند تا ۳۰ خردادماه به دفترتخصصی سینما مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۲۴۳۸۹۵ تماس بگیرند.

کد خبر 346321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.