داشته‌هایمان با خواسته‌هایمان فاصله دارد

رییس هیئت مدیره باشگاه دوب آهن گفت: تلاش می‌کنیم که بر اساس داشته‌هایمان به موفقیت برسیم و تدابیری در برابر کمبودها بیندیشیم.

شاهرخ شهنازی در مراسم معارفه امید نمازی زاده، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ذوب آهن باشگاهی با بیش از ۵۰ سال سابقه است و مدیران این باشگاه با تکیه بر حمایت‌های خوب هیئت مدیره کارخانه ذوب آهن در طول ادوار مختلف، فعالیت کرده اند.

وی افزود: آقای یزدی‌زاده مدیرعامل جدید کارخانه ذوب آهن از باشگاه حمایت کامل و با امید و شادابی به آینده نگاه می کنند و بر همین اساس اهداف و برنامه‌های خوبی خواهیم داشت.

وی از برنامه‌های ریزی برای تیم فوتبال ذوب آهن خبر داد و افزود: برای رشته های دیگر نیز برنامه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظر داریم.

شهنازی خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم ذوب آهن با توجه به موفقیت‌هایی که در گذشته به دست آورده، مردم را شاد می‌کند و این موضوع در حال حاضر سرلوحه برنامه‌های باشگاه است و امیدوارم این موضوع ادامه داشته باشد.

رییس هیئت مدیره باشگاه دوب آهن تاکید کرد: امروزه مردم دلشان می‌خواهد پیروزی‌ها را ببینند، البته این تنها شامل هواداران نمی‌شود. اگر تیم ذوب آهن در باشگاه‌های آسیا موفقیت به دست آورد، حتی افرادی که طرفدار تخصصی باشگاه هم نیستند، بسیار خوشحال خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با انتخاب خوبی که برای سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن انجام گرفت و با حمایت‌هایی که قطعاً هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره باشگاه از کادر فنی تیم فوتبال خواهند داشت، شاهد موفقیت‌های بزرگ خواهیم بود.

شهنازی در مورد تغییرات بودجه باشگاه ذوب آهن در سال ۹۷، تصریح کرد: مسئله بودجه همیشه یک چالش است، نه برای ذوب آهن بلکه برای همه باشگاه‌های کشور که درگیر این موضوع هستند. ما هم تلاشمان این است که با داشته‌هایمان موفقیت کسب کنیم و در صورت کاهش یا حتی افزایش بودجه باشگاه، تدابیری اندیشیده می‌شود.

رییس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: ذوب آهن کارخانه تولیدی است و هدف اولشتولید است و ورزش یکی از شاخه‌های فعالیت‌هایی است که اگر موفق شویم این پیام را می‌رسانیم و به وظایف اجتماعی‌مان عمل، سرمایه‌های انسانی را حفظ و برای مردم شادابی و نشاط ایجاد می‌کنیم.

وی اظهار کرد: احساس من این است که با توجه به موفقیت‌هایی که داشتیم حمایت‌های بیشتری از باشگاه توسط مقامات ارشد انجام خواهد شد.

شهنازی در مورد رشته‌های تحت پوشش باشگاه در بخش بانوان، گفت: توسعه ورزش بانوان جزو برنامه‌هایمان است اما به هر حال همیشه با داشته‌هایمان می توانیم به خواسته‌هایمان برسیم. در هر صورت بین داشته‌ها و خواسته فاصله است که سعی می‌کنیم این دو را به هم نزدیک کنیم.

کد خبر 346278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.