پاستیل کالکشن در نگارخانه سیتی‌سنتر

نمایشگاهی از آثار طراحی دوخت "رعنا مستقل" با عنوان "پاستیل کالکشن" در نگارخانه اصفهان سیتی سنتر برپا شده است.

رعنا مستقل به خبرنگار ایمنا گفت: در نمایشگاه طراحی دوخت که "پاستیل کالکشن" نام دارد، تعداد ۴۰ مدل مانتو، پنج مدل شلوار و دو مدل دامن برای نمایش و فروش در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

وی افزود: سبک آثار ارایه شده در این نمایشگاه، بیشتر ترکیبی است و بر اساس توجه به مخاطبان جوان طراحی شده‌اند.

این هنرمند گفت: برای این نمایشگاه عنوان "پاستیل کالکشن" را انتخاب کرده ام و دلیل آن استفاده از رنگ‌هایی است که روح و زندگی دارند، درست همان چیزی که در بیانه نمایشگاه هم به آن اشاره کرده‌ام و آورده‌ام که:"روزی که این حرفه رو شروع کردم خیلی ذوق داشتم. انگار می‌خواستم با انتخاب رنگارنگ پارچه‌ها، تیکه‌هایی از خودم که یه زمان‌هایی یه جاهایی رهاشون کرده بودم، دوباره همراهی کنم. من امروز تموم آن تکیه‌ها رو از میون الگوها، قرقره‌های نخ و طراحی‌ها جمع کردم و به دور از کلیشه‌ها و باید و نبایدهایی که همیشه فکر می‌کردم درست یا قشنگ هستند سر جای خودشون گذاشتم. حالا دیگه تنها نیستم، انرژی و طرح‌های قشنگ اطرافمه. راستی خواستم بدونید کالکشن اولم اسمش پاستیل! پاستیل‌های رنگی و جذاب! آخه سعی کردم همه رنگ‌هایی که روح و زندگی دارند را در طرحام استفاده کنم و بگم ما حق داریم هر رنگی که دوست داریم بپوشیم! متفاوت از قاعده‌ها! همراه با حال خوب! "

به گزارش ایمنا، "رعنا مستقل" دانش آموخته کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی است که به واسطه علاقه شخصی با شرکت در کلاس‌های طراحی لباس فنی حرفه ای و چندین ورکشاپ در تهران به این مبحث وارد شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه طراحی دوخت "پاستیل کالکشن" می‌توانند تا پنجم تیرماه ساعت ۱۰ تا ۲۲ به نگارخانه مجموعه اصفهان سیتی سنتر، واقع در طبقه اول، ورودی هفت مراجعه کنند.

کد خبر 346258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.