با حرف نمی توانیم مردم را امیدوار کنیم

دبیر حزب اعتماد ملی منطقه اصفهان گفت:نشاط در جامعه زمانی به وجود می‌آید که مردم احساس کنند همه توان و ظرفیت های مسئولان به سمت وسوی حل مسائل کشور است، چون نمی‌توان با حرف امیدواری را ایجاد کرد؛ بلکه باید در عمل هم زمینه های امید و نشاط را فراهم کنیم.

فریدون الهیاری درمورد لزوم ایجاد وحدت، همدلی، نشاط و امید درجامعه به خبرنگار ایمنا گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری هم تأکید و توصیه کرده اند؛ به دلیل شرایط خاص بین المللی و ضرورت تقویت وتوسعه زیر ساختهای اقتصاد  کشور، ایجاد رفاه بیشتر، برای جامعه مهمترین مسئله ای است که در مقطع کنونی باید به آن توجه کرد.

وی افزود: در این راستا، مسئولان کشوری چه در سطح استانی و چه در سطح کشوری و ملی و در حوزه های محلی باید اهتمام وعزم جدی برای حل مشکلات مردم داشته باشند و زمینه های رونق اقتصادی و اشتغال را فراهم کرده و توسعه دهند.

دبیر حزب اعتماد ملی منطقه اصفهان خاطر نشان کرد: اگر همدلی بین همه ملت به وجود بیاید، شتاب حرکت به سمت اهداف کشور هم افزایش می یابد و طبیعی است که کشوری بزرگ با آن پیشینه عمیق تاریخی، با رویکرد اعتماد و همدلی دست اندرکاران تقویت شده و شرایط نشاط و شادابی در جامعه به وجود می آید و کشور می تواند باحرکت ملی به سمت حل مشکلات برود.

الهیاری تاکید کرد: با چنین رویکردی خواهیم توانست مانند گذشته در مقابل بسیاری از توطئه های بین المللی ایستادگی کرده و  رسالت تاریخی خود را ادا و مقاومت کنیم.

باور کنیم که مردم به امید نیاز دارند

وی در رابطه با راه کارهای ایجاد امید تأکید کرد:  اگر نگاه خود را نسبت به جامعه و مردم تغییر بدهیم و این عزم و باور در مسئولان، احزاب و تشکل های سیاسی و جامعه رسانه‌ای کشور ما  به وجود بیاید که مردم به امید و نشاط نیاز دارند و حرکت‌ها، رفتارها، اقدامات و کنشهای ماهم معطوف به این هدف و انگیزه باشد، می تواند امید و نشاط را در جامعه ایجاد کند.

 الهیاری خاطر نشان کرد: اگر چنین شرایطی محقق شود، جامعه‌ی ما جامعه ای مقاوم خواهد بود؛ چرا که مردم ایران امتحان خود را در عرصه ها و دوره های مختلف پس داده و در مقطع کنونی نیز می تواند با امیدواری، وحدت و نشاط کار را پیگیری می‌کند.

اخبار مسموم بیشترین تأثیرات منفی را  بر جامعه دارد

دبیر حزب اعتماد ملی منطقه اصفهان خاطر نشان کرد: بر این اساس، لازم است که  چنین منش و رفتاری را دنبال کنیم؛ اما اگر بیش از آن که به دنبال حل مشکلات مردم باشیم، منتظر فرصتی برای ایراد گرفتن از همدیگر بوده و جامعه را با اخبار ناامید کننده  متاثر کنیم، قطعاً این کار تاثیرات منفی بر روحیه اجتماع خواهد داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تاکید کرد: اخبار مسموم بیشترین تأثیرات منفی را  بر جامعه دارد، همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ باید در رفتارها و کنش ها به سمت امیدواری برویم تا جامعه را سرشار از امید و شادی کنیم و این احساس در مردم ایجاد شود که کشور با همه توان به سمت حل مشکلات حرکت می کند.

دبیر حزب اعتماد ملی منطقه اصفهان در ادامه تاکید کرد: نشاط در جامعه زمانی به وجود می‌آید که مردم احساس کنند  همه توان و ظرفیت های مسئولان به سمت وسوی حل مسائل کشور است، چون نمی‌توان با حرف امیدواری را ایجاد کرد؛ بلکه باید باعمل هم زمینه های امید و نشاط در جامعه را فراهم کنیم.

کد خبر 346228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.