عرفان های کاذب حربه دشمن برای انحراف جامعه

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه، همه اقشار به ویژه مسئولان در معرض امتحان های متعدد و سختی قرار گرفته اند که با عمل به وظایف خود، امکان عبور با سربلندی از این مقطع را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در شواری اداری شهرستان شرایط سخت را زمینه ساز سربلندی یک ملت دانست و اظهار کرد: حتی اگر دید صرفا دنیایی نیز داشته باشیم، باید از سختی ها و مشکلات نترسید. موانع موجود در مسیر، زمینه ساز پیشرفت و تعالی خواهند بود.

وی با اشاره به همراهی همیشگی مردم شریف ایران در صحنه های مختلف گفت: این مردم به خوبی وظایف خود را انجام داده و خواهند داد، اما در این میان مسئولان هستند که بایستی با حفظ وحدت و همدلی، در مسیر رفع معضلات کشور تلاش های بیشتری کنند.

امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه تلاش جهاد مربوط به تمامی عرصه های زندگی است، تصریح کرد: هر کس در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار دارد، با انجام صحیح و کامل وظیفه خود به نوعی جهاد کرده و در این میان کسب روزی حلال را بایستی از شاخص ترین مصادیق این فریضه بدانیم.

حسناتی ادامه داد: با تعطیلی مدارس، فرزندان اوقات فراغت بیشتری دارند و این موضوع وظیفه والدین را برای استفاده بهینه از این فرصت در مسیر رشد و تعالی نسل آینده جامعه دو چندان می کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی تمامی تلاش خود را معطوف دور کردن اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از ارزش هایی مانند نماز کرده و در این مسیر حتی از حربه ای به نام عرفان های کاذب نیز به خوبی بهره می گیرند.

کد خبر 346120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.