برترین های مسابقات اسکیت جام بانوی قدسیان معرفی شدند

مسابقات اسکیت جام بانوی قدسیان در پیست مجموعه ورزشی آبشار با حضور پرشور ورزشکاران و خانواده های آنها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات اسکیت جام بانوی قدسیان با حضور ۱۰۰ ورزشکار در رده سنی نونهالان و در ماده های مختلف با همکاری معاونت تفریحی ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و هیئت اسکیت استان اصفهان برگزار و نفرات برتر مشخص شدند که در پایان این جشنواره از برترین مربی، داور و ورزشکار اخلاق نیز تقدیر و لوح یاد بود اهدا شد.

حسن مالکی رییس هیئت اسکیت استان اصفهان در مورد برگزاری این مسابقات گفت: توانستیم همکاری بسیار خوبی با معاونت تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان جهت برگزاری این مسابقات داشته باشیم تا بتوانیم شور و نشاط را در بین ورزشکاران و مردم شهر در ماه مبارک رمضان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از این مسابقات شد و در آینده نیز با حضور آقای ناظریان و دید مثبتی که به ورزش همگانی و قهرمانی دارند، این همکاری ادامه خواهد داشت. همیشه مسابقاتی که به این صورت در بین مردم و تمام ورزشکاران بوده، استعدادهایی نیز کشف شده که در این دوره از مسابقات هم این اتفاق افتاد.

حسین حیدری مسئول هییت اسکیت شهرستان اصفهان نیز در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مسابقات بسیار خوب و با کیفیت بود، همکاری ما با شهرداری باعث شد تا از مجموعه ورزشی آبشار استفاده کنیم و این موضوع می تواند به ورزشکاران و قهرمانان ما کمک کند.

وی ادامه داد: در این مسابقات استعدادیابی نیز انجام دادیم و نکته قابل توجه این است که ورزشکاری که در مسابقات کشوری قهرمان شده بود در این مسابقات مقام دوم را کسب کرد و رقابت بین کسانی بود که تا کنون در مسابقات کشوری حضور نداشتند و این امر نوید بخش روزهای بسیار خوبی برای استعدادهای جدید در این ورزش است.

نتایج این مسابقات بدین شرح است:

رده سنی ۸ سال: هستی گل افشان مقام اول، الینا عالیپور مقام دوم و غزل صادقی مقام سوم

رده سنی ۹ سال: آتنا وطن خواه مقام اول، سارینا رستم پور مقام دوم و انوشا امینی مقام سوم

رده سنی ۱۰ سال: یاسمین نصیری مقام اول، لیلا براتی نیا مقام دوم و فاطمه براتی مقام سوم

رده سنی ۱۱ سال: پانیا دادخواه مقام اول، سوگند دهقانی مقام دوم و مبینا قربانی مقام سوم

رده سنی ۱۲ سال: فریده کریمی مقام اول، سارا عبداللهی مقام دوم و فاطمه داوود وند مقام سوم

رده سنی ۱۳ سال: شهرزاد اکبری مقام اول، زهرا داوودوند مقام دوم و کیمیا نیکبخت مقام سوم

کد خبر 345814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.