ملت ایران تهدیدات دشمنان را به فرصت بزرگ تبدیل کرده اند

مبارکه- معاون سابق سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته با رهبری و درایت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دو تهدید بزرگ جنگ تحمیلی و جنگ های نیابتی را به فرصت بزرگ برای خود تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سرهنگ رمضانعلی غلامرضایی در همایش بصیرت افزایی، بسیج مهندسان صنعتی ناحیه مبارکه اظهار کرد: ایران امروز به عنوان قدرت برتر نظامی و سیاسی منطقه محسوب می شود.

 وی با بیان اینکه امروز دشمنان برای ضربه زدن به ایران بر مسائل اقتصادی متمرکز شده اند، افزود: امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و همه وظیفه سنگین و حساسی عهده دار هستیم.

 معاون سابق سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه پیروی از آیین و شریعت آسمانی (دین) و پیروی از امام و جامعه دینی از مهم ترین رموز پیروزی ملت محسوب می شود، اظهار کرد: برخی از مسئولان از دین و آموزه های دینی فاصله می گیرند.

وی گفت: مهندسان و کارشناسان باید طرح ها و برنامه های خود را به نهادها و سازمان های مربوطه ارایه دهند.

غلامرضایی در ادامه با اشاره به اینکه مذاکره با آمریکا و اروپا کشور ما را پنج سال معطل گذاشت، اظهار کرد: عظمت ها و فرصت های زیادی را در دوران انجام مذاکرات از دست دادیم.

این کارشناس مسائل سیاسی غلامرضایی گفت: همه ما باید وظایف خود را بشناسیم و مسئولیت ها را به درستی انجام دهیم و قدردان نظام اسلامی باشیم.

معاون سابق سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات تلگرام در کشور، گفت: با فناوری و پیشرفت تکنولوژی مخالف نیستیم، اما تلگرام باید فیلتر می شد چرا که مشکلات امنیتی و اخلاقی به دنبال دارد.

هاجر شجاعی مسئول بسیج مهندسان صنعتی شهرستان مبارکه در ادامه این همایش خاطرنشان کرد: رسالت بسیج مهندسان صنعتی در راستای تحقق آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، کمک به ارتقاء کارآمدی نظام اسلامی در عرصه های صنعت و معدن، اقتصادی، علمی، فن آوری و مدیریتی با تربیت مهندسان طراز انقلاب اسلامی و حفظ و گسترش فضای ارزشی در جامعه مهندسی است.

 وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی افزود: امیدواریم با فرهنگ سازی بتوانیم در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی نقش مفید و موثری ایفا کنیم.

شجاعی با بیان اینکه شهرستان مبارکه با بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ به عنوان یک شهرستان صنعتی محسوب می شود، اظهار کرد: این وضعیت تهدیدها و فرصت هایی را به همراه خواهد داشت و کارها باید با بینش و فن مهندسان انجام شود.

کد خبر 345702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.