در شرایطی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس نیستیم

نجف آباد- نماینده مردم در مجلس گفت:شرایط اقتصادی کنونی کشور سخت تر از سال های دفاع مقدس و پیچیده تر از فتنه هایی مانند داعش نیست و با حفظ وحدت در کنار اصلاح برخی امور امکان عبور از این شرایط را داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد، ابوالفضل ابوترابی در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس نجف آباد اظهار کرد: سالم سازی نظام بانکی و درمان معضل مهمی به نام ربای بانکی قانونمند در کنار اصلاح بوروکراسی پیچیده اداری کشور که مردم و حتی کارمندان را به ستوه آورده، از مهمترین و موثرترین راهکارها برای غلبه بر مشکلات کنونی هستند.

ابوترابی بر ایفای هر چه بهتر نقش قانون گذاری و نظارتی مجلس تاکید کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس و تقریبا همین میزان مقابله با فتنه داعش، توجه به پتانسیل های داخلی و قرار گرفتن در خط ولایت فقیه، زمینه پیروزی ما را فراهم کرد و در شرایط کنونی نیز همین شیوه جواب خواهد داد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی به انجام سخت ترین پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه در سایه وحدت و همدلی مسئولان و همراهی مردم با وجود شرایط بسیار سخت بودجه ای نیز اشاره کرد و افزود:  مشابه همین تجربیات در سطح کشور نیز امکان اجرایی شدن دارند ولی شرط آن مدیریت جهادی و کار و تلاش شبانه روزی است.

این نماینده مجلس در خصوص اهمیت حضور با شکوه در تظاهرات روز قدس خاطر نشان کرد: تا غده سرطانی همچون اسرائیل در جهان وجود دارد، کسی رنگ آرامش واقعی را نخواهد دید. بدون پیروزی انقلاب اسلامی، امروز باید منتظر تهدید مرزهای جغرافیایی ایران توسط این رژیم منحوس می بودیم.

ابوترابی در پایان با دعوت از شهروندان برای صرفه جویی بیشتر در مصرف آب تأکید کرد: هر خانوار ما روزانه نزدیک به ۷۰ لیتر بیشتر از سرانه مصرف کشورهای در حال توسعه دنیا آب مصرف می کند.

کد خبر 345490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.