میزبانی اصفهان از مسابقات قرآنی کشور در سال ۹۸

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همه موسسات قرآنی اصفهان در تلاش هستند با برگزاری مسابقات مرحله کشوری قرآنی در این استان، به جامعه قرآنی کشور ثابت شود که اصفهان میتواند الگو باشد.

رضا صادقی عصر شنبه در آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان در زمان هشت سال جنگ تحمیلی، شش درصد جمعیت کشور را تشکیل می داد اما اکنون ۱۰ درصد شهدای انقلاب متعلق به اصفهان است.

وی با بیان اینکه 29 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن در مصلی بزرگ اصفهان شرکت کردند، گفت: این امر نشان می دهد اصفهانی ها در قرآن الگو هستند.

صادقی خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ استان اصفهان میزبان مسابقات مرحله کشوری قرآنی به ریاست استاندار است و از اکنون تمام موسسات قرآنی به  فکر اعتبار و آبروی  استان هستند تا به جامعه قرآنی کشور ثابت شود که اصفهان در عرصه دینی الگو است.

رسالت نمایشگاه بین اللمللی اصفهان

همچنین علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: نمایشگاه بین المللی اصفهان در سال گذشته 40 و امسال ۴۶ رویداد اقتصادی را برگزار خواهد کرد تا به رسالت خود در جهت رونق اقتصادی در استان و کشور عمل کند.

وی افزود: نمایشگاه خوب می تواند منجر به صادرات و افزایش اشتغال شود و بسیاری از ناهنجاری را کاهش دهد؛ این نمایشگاه علاوه بر رسالت اقتصادی وارد فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز شده است که برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت  نمونه بارز آن است.

کد خبر 344677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.