رونمایی از سامانه پایش ناوگان دانش آموزی طی روزهای آتی

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور گفت: در سرویس مدارس هر از گاهی شاهد وقوع اتفاقات ناگواری هستیم. به همین منظور در تفاهم‌نامه‌ای مشترک با آموزش و پرورش و وزارت کشور سامانه سپند را طراحی کردیم که در روزهای آتی از آن رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، مرتضی ضامنی  با بیان اینکه اتحادیه تاکسیرانی مجری نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه تاکسیرانی در کشور است، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۵ تا کنون ۷۱ هزار تاکسی فرسوده از رده خارج و ۶۱ هزار تاکسی جدید تحویل داده شده ، همچنین ۱۰ هزار تاکسی هم فرآیند اسقاط بدون جایگزین را طی کرده است.

وی با بیان اینکه طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده یکی از طرح‌های موفق دولت است، گفت: برای سال جاری نوسازی ۴۰ هزار تاکسی را در دستور کار داریم که این اقدام یکی از مهمترین اقدامات اتحادیه تاکسیرانی است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور اضافه کرد: اعتقاد داریم همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند تا مقوله اشتغال حل شود و با توجه به اینکه حوزه تاکسیرانی اشتغال پایدار است. تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه منعقد کردیم که در تفاهم نامه اول با کمیته امداد امام خمینی (ره) پنج هزار دستگاه تاکسی واگذار شد و در تفاهم‌نامه امروز هم که با بنیاد شهید منعقد کرده‌ایم نیز پنج هزار دستگاه به فرزندان ایثارگران که واجد شرایط دریافت تاکسی هستند واگذار می‌شود و امیدواریم با این اقدامات در کاهش نرخ بیکاری در کشور نقش داشته باشیم.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور از صحبت‌هایش به سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) اشاره کرد و گفت: در سرویس مدارس نیز هر از گاهی شاهد وقوع اتفاقات ناگواری هستیم. به همین منظور در تفاهم‌نامه‌ای مشترک با آموزش و پرورش و وزارت کشور سامانه سپند را طراحی کردیم که در روزهای آتی از آن رونمایی خواهد شد.

کد خبر 344655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.