از دروازه بان پیکان تا ستاره‌های ذوب‌آهن

در لیست بازیکنانی مورد نیاز امیر قلعه‌نویی که به مدیرعامل باشگاه سپاهان ارائه شده نام چند بازیکن ذوب‌آهن به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از همان روزی که امیر قلعه‌نویی امضای خودش را پای برگه قرارداد با سپاهان انداخت گمانه‌زنی‌ها برای پی بردن به لیست بازیکنان مورد نیاز او منتشر شد و نام‌های مطرحی هم در این لیست قرار گرفتند که اکثریت قریب به اتفاق آنها، از بازیکنان خوب و باکیفیت فصل گذشته رقابت‌های لیگ بوده‌اند. البته تا زمان رسمی شدن قرارداد بازیکنان و پیوستنشان به سپاهان نمی‌توان به صورت قطعی در مورد خریدهای قلعه‌نویی اظهار نظر کرد اما اخباری که از باشگاه به گوش می‌رسد نام این بازیکنان را در لیست امیر قلعه‌نویی قرارداده است.

دروازه‌بان

امروز خبر رسید که قلعه‌نویی اعتقادی به ابراهیم عالمه گلر سوریه‌ای ندارد و او دیگر در سپاهان حضور نخواهد داشت ولی از طرف دیگر گلرهایی مثل سید حسین حسینی از استقلال و حتی محمدرضا اخباری از سایپا به این راحتی‌ها امکان جدایی از باشگاه‌شان و پیوستن به سپاهان را پیدا نخواهند کرد و به همین دلیل قلعه‌نویی برای اینکه یک اطمینان نسبی در این پست پیدا کند به دنبال جذب پیام نیازمند دروازه‌بان جوان و با انگیزه فصل قبل تیم پیکان است و اگر روند مذاکرات به خوبی پیش برود شاید این بازیکن جوان امروز قرارداد خودش را سپاهان را به امضا برساند. البته هنوز مشخص نیست که نیازمند به عنوان دروازه‌بان اول در لیست قلعه‌نویی باشد و ممکن است در ادامه گلر سرشناس‌تری هم به لیست تیم اضافه شود.

مدافعان

یکی از بزرگترین مشکلات سپاهان در فصل گذشته تغییرات متوالی در خط دفاعی بود که باعث شد تیم از این ناحیه ضربه بسیار زیادی بخورد. از طرف دیگر امیر قلعه‌نویی در همه تیم‌هایی که حضور داشته معمولا از لحاظ دفاعی بازیکنان قلدر و فیزیکی در اختیار داشته و پیش‌بینی می‌شود که سپاهان هم در این پست حداقل ۲ بازیکن جدید جذب کند. خالد شفیعی از ذوب‌آهن، ایمان سلیمی از پارس جنوبی و محمد ایران‌پوریان از تراکتورسازی ۳ گزینه جدی پیوستن به سپاهان هستند که حضور این نفرات در کنار سیاوش یزدانی و عزت پورقاز می‌تواند خیال تیم را از بابت خط دفاع راحت کند. فرشاد محمدی مهر از تیم پارس جنوبی هم یکی دیگر از بازیکنانی است که سپاهان بر روی خرید او نظر مثبت دارد.

هافبک

بعد از خداحافظی محرم نویدکیا از سپاهان جای خالی یک هافبک طراح و بازی‌ساز به شدت احساس می‌شود و به همین خاطر نام‌هایی مثل سروش رفیعی و محسن مسلمان برای پیوستن به سپاهان کاندید شده‌اند. اما سورپرایز بزرگ امیر قلعه‌نویی برای خط هافبک سپاهان متعلق به دو بازیکن ذوب‌آهن است و باید دید که جدال دو باشگاه همشهری در نهایت به کجا می‌رسد. حمید بوحمدان و جرجی ولسیانی که در سال گذشته بازیکنان چند پسته ذوب‌آهن بودند به شدت مد نظر امیر قلعه‌نویی هستند به خصوص ولسیانی که به شدت مورد علاقه قلعه‌نویی هم هست. اگر سپاهان موفق به جذب این نفرات نشود بازیکنان دیگری مثل مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی و محمدصادق بارانی کاپیتان پیکان نفرات بعدی خواهند بود که سپاهان بر روی آنها نظر دارد.

خط حمله

سبک کاری امیر قلعه‌نویی در استفاده از مهاجمان قلدر و فیزیکی سابقه بسیار زیادی دارد و از آنجایی که چنین بازیکنی فعلا در لیست سپاهان نیست بدون شک قلعه‌نویی به دنبال خرید چنین بازیکنی خواهد بود. همانطور که مسعود تابش هم تایید کرده کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی ذوب‌اهن نفر اول این لیست است که البته بعید به نظر می‌رسد ذوب‌اهن با جدایی او موافقیت کند. اگر کی‌روش استنلی نتواند به سپاهان بیاید مهاجمان دیگری مثل عیسی آل کثیر ، محمد قاضی و حتی فرزاد حاتمی از گزینه‌های بعدی سپاهان هستند.

کد خبر 344628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.