هدف دشمن براندازی نظام اسلامی است

برخوار – امام جمعه دولت آباد گفت: شرایط کنونی که دشمنان و آمریکا برای کشور درست کرده اند حکایت از توطئه شومی دارد که هدف آنها براندازی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره سالروز فتح خرمشهر بدست رزمندگان و دلاورمردان سپاه اسلام اظهار کرد: شرایط آن زمان به گونه ای بود که دست یافتن به چنین پیروزی جز با عنایت خداوند و تحقق وعده های الهی امکان پذیر نبود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام گفت: ما باید به تجربه های گذشته خودمان مراجعه کنیم و از آنها درس بگیریم و یکی از تجربه هایی که در فتح خرمشهر باید بگیریم این است که اگر دشمن بخواهد ما را نابود کند تا زمانی که توکل به خدا داشته باشیم و در مقابل دشمن مقاومت کنیم، خدا ما را پیروز می کند.

امام جمعه دولت آباد افزود: شرایط کنونی که دشمنان و آمریکا برای کشور درست کرده اند حکایت از توطئه شومی دارد که هدف آنها براندازی نظام اسلامی است و البته این هدف تازگی ندارد؛ اما هر سال که قدرت نظام اسلامی زیادتر می شود توطئه های آنها پیچیده تر می شود.

وی اظهار کرد: اقتضای مقابله با این شرایط؛ اتحاد، انسجام، توکل به خداوند و گوش به فرمان ولی فقیه بودن و همه یکصدا و متحد در مقابل آمریکا ایستادن است.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت: آمریکا و اسرائیل و کشورهای عربی تلاش می کنند در دو عرصه فشارهای اقتصادی و تحریم و عرصه فرهنگی و سرد کردن مردم از نظام اسلامی اهداف خود را پیش ببرند و از این دو اهرم هر روز به روش های مختلف استفاده می کنند.

وی افزود: آمریکا در عرصه نظامی وارد نمی شود چون می داند که قدرت نظامی ایران، بالاست و می داند که اگر جنگی صورت بگیرد ضربه محکمی خواهد خورد و پایان آن را نمی تواند پیش بینی کند.

امام جمعه دولت آباد گفت: برخی از افراد فقط رسانه های دشمن را گوش می دهند و توجّهی به حرف مسئولان و توان و قدرت داخلی ندارند، باعث دلسردی می شود؛ همه باید بدانیم که دشمن، دشمن است و تلاش او نابود کردن کشور و مطالبی را که القاء می کنند، نه تنها از روی دلسوزی نیست بلکه از روی دشمنی و نابود کردن است و همه باید دعا کنند خداوند شر آمریکا و اسرائیل و عربستان را به خودشان برگرداند و ظالمان درگیر خود بشوند.

حجت الاسلام محمود آبادی در ادامه با بزرگداشت دهم رمضان، سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) گفت: حضرت خدیجه (س) سه سال قبل از هجرت وفات کردند و این بانوی بزرگواری علاوه بر همسری پیامبر(ص)، مادر حضرت زهرا (س) هم است.

وی حضرت خدیجه (س) را الگوی برای مسلمانان و شیعیان عنوان کرد و افزود: همان طور که آن حضرت تمامی وجود از قبیل جان و مال خود را صرف یاری دین رسول خدا کرد؛ ما هم باید چنین باشیم و از خداوند بخواهیم توفیق داشته باشیم که وجودمان و مالمان برای دین خدا مفید باشد.

امام جمعه دولت آباد در ثواب و اجر شرکت کردن در نماز جمعه گفت: مسئولان نظام از پایین تا بالا  همه باید به درد دل مردم برسند و دغدغه رفع مشکل مردم را داشته باشند و این طور نباشد که وقتی یک قشری مشکلی دارد آنقدر با بی توجهی مسئولان مواجه شوند که دست به اعتصاب بزنند، تا بتوانند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند و بعد از آن مشکل حل شود، مردم هم باید مواظب باشند در شرایط کنونی، دشمن بدنبال چنین تجمعات و اعتصاب هایی است که با سیاه نمایی چهره نظام را خراب کند، همه باید در بیان و روش خواسته ها بصیرت داشته باشیم که آب به آسیاب دشمن نریزیم.

کد خبر 344576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.