۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
از منطقه ۱۴ چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: منطقه ۱۴ در حال توسعه است و امیدواریم با مشارکت سرمایه‌گذاران پروژه‌های تعریف شده این منطقه هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

علی شمس در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان یکی از متراکم‌ترین مناطق از نظر جمعیتی است که دارای شدیدترین شاخصه‌های فرسودگی شامل ریزدانگی، نفوذناپذیری و ناپایداری بناها است، اما محرومیت‌هایی که از این منطقه یاد می‌شود، تنها از بُعد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه سومین میدان بزرگ شهر اصفهان به وسعت ۱۹ هکتار در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در حال شکل‌گیری است، افزود: چهار هکتار از وسعت این میدان پیرامون حرم حضرت زینب(س) قرار دارد که شامل بقعه، شبستان و مجتمع های فرهنگی داخل حرم است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: ۱۵ هکتار از وسعت سومین میدان بزرگ شهر اصفهان شامل پروژه های اقتصادی، تجاری، فرهنگی، بهداشتی درمانی و هتل است.

وی با بیان اینکه در ضلع جنوبی این میدان شهری یک پروژه تجاری پیش بینی شده است، گفت: قرارداد این پروژه به عنوان نخستین پروژه مشارکتی اطراف حرم حضرت زینب منعقد شده و قرار است بنا بر قول مدیر پروژه در کمتر از ۱۸ ماه مورد بهره برداری قرار گیرد.

شمس از این پروژه تجاری به عنوان یکی از پروژه های شاخص محرک توسعه منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان یاد کرد و افزود: برای احداث این پروژه، آورده شهرداری ۳۰ میلیارد تومان و آورده مشارکت کنندگان ۱۶ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: منطقه ۱۴ منطقه‌ای در حال توسعه است و امیدواریم با مشارکت سرمایه‌گذاران پروژه های تعریف شده منطقه هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهارکرد: ساکنان این منطقه از قشر مهاجر هستند که از سمت غرب اصفهان مهاجرت کرده‌اند، از این رو فرهنگ غنی بختیاری و زاگرس نشینان در این منطقه گویا است.

کد خبر 344504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.