هم‌سفری با نویسندگان در اصفهان

سری سوم نشست‌های امر عادی و روزمره آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، مجلس اول این فصل که «واکاوی انتقادی سفر و گردشگری» نام دارد، با موضوع «نوشتن از سفر، هم‌سفری با نویسندگان» برگزار خواهد شد.

این نشست که به گفتاری از مازیار اخوت اختصاص خواهد داشت، چهارشنبه ۲ خردادماه ساعت ۱۸ در موسسه فرهنگی هنری رویش مهر و اندیشه، واقع در چهارراه نظر برگزار می‌شود.

گروه واکاوی امر عادی و روزمره موسسه فرهنگی هنری رویش مهر و اندیشه، برنامه‌های جدیدی هم برای نشست‌های خود در سال جاری دارند. آن‌ها این تغییرات را این‌چنین اعلام کرده‌اند:

«در سومین سال برگزاری برنامه واکاوی امر عادی و روزمره، بر آنیم ضمن پیگیری تمام و کمال آنچه تا به امروز گذشت، برنامه‌های جنبی آن را گسترش دهیم.

در نخستین گام، در نظر داریم با تشکیل هسته اولیه یک گروه هم‌اندیشی بر محتوای برنامه، غنای بیشتری بخشیم. این گروه به‌موازات و مکمل سلسله جلسات امر عادی و روزمره خواهد بود و بنا داریم با انتخاب کتاب یا فیلم مرتبط با موضوعات منتخب هر فصل، ماهیانه یک‌بار گرد هم آییم و به گفتگو در باب آن بنشینیم.

بدین‌وسیله از علاقه‌مندان دعوت می‌شود با ثبت‌نام اعلام حضور نمایند. لازم به ذکر است تعداد اعضای این گروه محدود خواهد بود و در نخستین جلسه، نهم خردادماه با حضور و همفکری افراد ثبت‌نام‌شده، برنامه یک سال آینده آن مشخص خواهد شد.»

کد خبر 344384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.