مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها به نفع شهر است

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: به دنبال احداث مجتمع تجاری کنار حرم حضرت زینب (س) شهرداری در راستای احداث سومین میدان شهری در کنار حرم حضرت زینب(س) اقدام خواهد کرد.

علی شمسی صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه مشارکتی تجاری حرم حضرت زینب(س) در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۴ از سال ۹۵ در تلاش برای جذب سرمایه‌گذار برای انجام پروژه‌های خود بوده در همین راستا تاکنون شهرداری انجام دو پروژه را به بخش‌های خصوصی واگذار کرده است که یکی از آنها پروژه مجتمع مسکونی ابوریحان و دیگری نیز مجتمع تجاری کنار حرم حضرت زینب(س) است.

وی با بیان اینکه ۶۴.۵ درصد از سهم پروژه مجتمع تجاری حرم حضرت زینب(س) مربوط به شهرداری است، افزود: این پروژه دارای پنج طبقه است که دو طبقه آن شامل پارکینگ و سه طبقه دیگر آن شامل ۱۲۴ واحد تجاری است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: به دنبال اجرای این طرح، شهرداری در راستای احداث سومین میدان شهری در کنار حرم حضرت زینب(س) اقدام خواهد کرد.

شمسی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده احداث چند پروژه مسکونی با مشارکت بخش خصوصی آغاز می‌شود، اضافه کرد: مشارکت بخش خصوصی در انجام پروژه‌ها به نفع شهر و شهرداری است تا ضمن جذب سرمایه‌گذار، پروژه‌ها صحیح‌تر و سالم‌تر انجام شود.

وی ادامه داد: هنگامی که شهرداری برای انجام پروژه‌ها با بخش خصوصی قرارداد می‌بندد، شهرداری به عنوان ناظر دوم نقش ایفا می‌کند در حالی که ناظر نخست همان شرکت خصوصی است و این موضوع خود نقطه مثبتی برای کیفیت انجام پروژه است. افزون بر آن اهمیت کار سرمایه‌گذار در نبود نقدینگی است.

کد خبر 344272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.