پزشکان برای هتل‌سازی سرمایه‌گذاری می‌کنند

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان به اعلام آمادگی پزشکان اصفهان برای سرمایه‌گذاری در شهر اشاره کرد و گفت: پزشکان اغلب سرمایه‌مازادی دارند که در این جلسه قرار بر این شد که از این سرمایه ‌ برای اجرای پروژه‌هایی مانند هتل سازی در اصفهان استفاده شود.

عباسعلی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه مشترک اعضای کمیسیون بهداشت شورای شهر و شهردار اصفهان با جمعی از پزشکان اصفهان اظهار کرد: در این جلسه مشکلات موجود در حوزه فعالیت پزشکان طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین مشکل حوزه درمان شهر اصفهان در حال حاضر کمبود تخت بیمارستانی است، تصریح کرد: در این زمینه با توجه به بررسی‌های صورت گرفته نیازمند اصلاحات قانونی هستیم که باید مورد توجه مسئولان بالادستی قرار گیرد.

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان هزینه بالای صدور پروانه ساخت برای ساخت بیمارستان و همچنین نبود زمین مورد نیاز مناسب در شهر اصفهان را از چالش‌های حوزه درمان دانست و افزود: در نزدیکی مجموعه‌های مسکونی به منظور تسهیل دسترسی به مراکز درمانی در شهر اصفهان زمین مناسب وجود ندارد و این امر بحرانی برای اصفهان است.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در خصوص صدور مجوز برای ساخت بیمارستان سخت‌گیری‌های فراوانی دارد، اضافه کرد: امیدواریم بازنگری‌های جدی در این زمینه انجام شود.

جوادی همچنین به اعلام آمادگی پزشکان اصفهان برای سرمایه‌گذاری در شهر اشاره کرد و گفت: پزشکان اغلب سرمایه‌مازادی دارند که در این جلسه قرار بر این شد که از این سرمایه ‌ برای اجرای پروژه‌هایی مانند هتل سازی در اصفهان استفاده شود.

وی تاکید کرد: پزشکان خواستار ادامه تشکیل جلسات مشترک با مدیریت شهری بودند که در صورت محقق شدن به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

کد خبر 344092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.