۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
مذاکره با سرمربی در مرحله نهایی

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: تیم مدیریتی باشگاه فولادمبارکه سپاهان مذاکرات بسیار مثبتی را با گزینه اصلی سرمربی گری سپاهان انجام داده و در آینده ای نزدیک این خبرها رسما اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، حمیدباقری مدیرروابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: مجموعه مدیریتی این باشگاه در راستای آماده سازی یک تیم قوی و مدعی برای حضور در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم را انجام داده و انتخاب یک سرمربی توانمند و با تجربه در دستور کار مجموعه سپاهان قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده وهمچنین  توجه به خواسته های جامعه هواداران سپاهان، امیر قلعه نویی سرمربی موفق و کاربلد که هواداران سپاهان خاطرات بسیار خوبی با ایشان دارند یکی از گزینه های اصلی هدایت سپاهان بوده و خوشبختانه تا به امروز به توافقات مثبتی هم با ایشان دست پیدا کرده ایم.

باقری تاکید کرد: مهندس نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه به همراه مهندس تابش مدیرعامل این باشگاه، جلسه ای بسیار مثبت را با مدیر برنامه های این سرمربی نام آشنا برگزار کردند و باشگاه منتظر دریافت پاسخ نهایی از جانب ایشان است.

وی ادامه داد: از هواداران درخواست داریم به برخی از شایعات بی اساس که در فضای مجازی منتشر شده و  هدفشان تخریب مدیریت سپاهان است توجهی نداشته باشند و اخبار موثق در مورد مذاکره با سرمربی آینده تیم فوتبال سپاهان و خرید بازیکنان جدید را از طریق منابع معتبر باشگاه و همچنین وب سایت رسمی این باشگاه دنبال کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان اظهار کرد: بدیهی است که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه همه تلاش خودشان را انجام خواهند داد تا بهترین انتخاب ها را برای تیم فوتبال سپاهان داشته باشند و در لیگ هجدهم سپاهان بتواند دل هوادارانش را شاد کند.

باقری خاطر نشان کرد: تیم مدیریتی باشگاه فولادمبارکه سپاهان مذاکرات بسیار مثبتی را با گزینه اصلی سرمربی گری سپاهان انجام داده و در آینده ای نزدیک این خبرها رسما اعلام خواهد شد.

منبع: سیمای سپاهان

کد خبر 344056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.