به کیومرث پوراحمد غبطه می خورم

رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان گفت: اگر جشنواره حسنات را نهادهای دولتی برگزار می کردند، توقعات ویژه‌ای از آنها وجود داشت، اما در شرایط فعلی هنرمندان حاضر در آن، بدون توقع در جشنواره حضور یافته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین ملایی شامگاه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور، یک موسسه خصوصی خیریه ای، یک جشنواره فیلم برگزار کرده است.

وی افزود: همراهی نهادهای مختلف استان با این جشنواره، نکته مثبتی است و صبغه فرهنگی استان اصفهان به چنین جشنواره فیلم بومی نیاز دارد.

ملایی ادامه داد: زاون قوکاسیان، دبیر فقید جشنواره است و در هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان که یادگاری از او است، از همایون اسعدیان و حسن اکلیلی، هنرمندان خیر کشورمان و سه خیریه معروف استان تجلیل می‌شود.

همایون اسعدیان هم پس از برگزاری بخش تجلیل از وی گفت: به کیومرث پوراحمد غبطه می خورم، از نظر من، برای زندگی یک فیلمساز، ساخت سریال "قصه‌های مجید" کافی است.

این کارگردان سینما اضافه کرد: به امرالله احمدجو هم غبطه می خورم که سریال ماندگار  "روزی روزگاری" را ساخته و به اصغر فرهادی که با فیلم‌هایش، جهانی شده است.

کد خبر 343651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.