ورزش در اولویت برنامه های تیران و کرون

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت:  ورزش جز اولویت های اصلی برنامه های شهرستان تیران و کرون در سال جاری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران و کرون، مجید حججی در نشست با جمعی از جامعه ورزش و جوانان شهرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش اظهار کرد: ورزش یکی از مولفه های اصلی توسعه و پیشرفت هر منطقه و از ضرورت های جامعه است که نیازمند نگاه همه جانبه و مشارکت عمومی است.

وی افزود: ورزش جزء اولویت های اصلی برنامه های شهرستان تیران و کرون در سال جاری خواهد بود و با برنامه ریزی جامع بلند مدت گسترش ورزش و امکانات ورزشی در کل شهرستان دنبال می شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه احداث محیط و فضاهای ورزشی در بخش روستایی در برنامه های دولت است، تصریح کرد: باید روستاهایی که دارای ظرفیت های ورزشی است برای معرفی و تامین اعتبار مالی شناسایی شوند.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی در این شهرستان متناسب با نیاز و سرانه جمعیتی نیست، خاطرنشان کرد: برای توسعه ظرفیت های ورزشی و توسعه زیر ساخت ها نیازمند برنامه ریزی و جذب اعتبارات مالی دولتی و غیر دولتی هستیم.

حججی ادامه داد: وابستگی کامل به اعتبارات تملک و دارایی بری رفع نیازهای هر بخش صحیح نیست و باید محل های درآمدی دیگر همانند ایجاد بستر برای مشارکت بخش خصوصی و همکاری خیرین فراهم شود.

کد خبر 343611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.