راهکار منطقه ۱۵ برای ساماندهی ترافیک در تقاطع ها

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: به منظور ساماندهی ایمن و کارآمد حجم‌ زیاد ترافیک در تقاطع‌های منطقه ۱۵ پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار امام رضا(ع) که بخشی از رینگ چهارم حفاظتی محسوب می شود، طراحی شده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای اجرا و آزادی تقاطع غیرهمسطح منطقه ۱۵ در مقابل کارخانه قند در بلوار امام رضا(ع) به همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان از جمله اداره کل راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، شرکت‌های آب منطقه ای و ... نیاز داریم.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح بلوار امام رضا(ع) به طول ۶۶۰۰ متر به صورت چهار سطحی طراحی شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه های این منطقه گفت: به منظور ایجاد نشاط و پویایی در منطقه و کمک به کاهش آلودگی هوا عملیات اجرایی فاز سوم بوستان سروستان در خیابان جی شرقی، خیابان ارغوانیه با مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد ریال تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

امیری با بیان اینکه پیاده‌روهای این بوستان برای عبور و مرور سالمندان، معلولان و جانبازان مناسب سازی می‌شود، ادامه داد: در این بوستان، یک سایت بازی مختص کودکان احداث می شود که تاکنون اسباب بازی‌های آن نصب شده و کاشت چمن آن در حال تکمیل است.

کد خبر 343249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.