راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی لنجان در دست پیگیری است

لنجان-نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی با گرایش IT در شهرستان لنجان در دست اقدام و تا مرحله پذیرش تمامی مدارک مورد نیاز در کمسیون مجلس پیش رفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محسن کوهکن در نشست با مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان اظهار کرد: امروز باید به سمتی حرکت کرد که مردم به مسئولان اعتماد کرده و مشکلات خود را با آنها مطرح کنند و پس از طرح مشکلات از سوی مردم می توان آنها را به کارشناسان مربوطه ارجاع داد تا پس از بررسی و تحلیل با روسای ادارت آنها را مطرح کرده و گزارش لازم و کارشناسی شده را در آن حوزه ارایه دهند تا بخشی از مسایلی که ایراداتی را دارند در جلسات مطرح و درصدد رفع آنها در مدت زمان مشخص شده برخاست.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از زمانی که مخابرات خصوصی سازی شد اصل بر آن قرار گرفت که به هر میزان تقاضا وجود داشت و آنها بتوانند پاسخگوی تقاضاها باشند درآمد شرکت مخابرات افزایش می یابد و عامل اصلی در این میان تقاضایی است که مردم برای بهره مندی از خدمات تلفن ثابت، سیار و اینترنت دارند.

وی ادامه داد: امروز بر روی دو نکته در شهرستان لنجان باید تمرکز داشت، نخست رفع چالش و مشکلاتی که در برخی نقاط در خصوص آنتن دهی وجود دارد و به عنوان نقاط کور ارتباطات سیار به شمار می آیند برهمین اساس اگر این نقاط شناسایی شده باید به صورت کارشناسی به سمت رفع مشکلات این نقاط حرکت کرد.

کوهکن اضافه کرد: برای کامل کردن خدمات در حوزه آنتن دهی تلفن همراه باید به سمت فرهنگ سازی حرکت کرد چراکه امروز برخی مطرح می کنند نصب دکل های مخابراتی اثرات منفی و عوارض هایی را به همراه دارد و بر همین اساس شاهد مقاومت مردم و اعضاء شورای های اسلامی شهر و روستا در این خصوص هستیم.

وی عنوان کرد: باید با همراهی و کمک یکدیگر به سمت و سویی حرکت کرد تا این چالش به صورت کارشناسی شده برطرف شود و مردم را اغناء کنیم که در سراسر کشور این دکل ها وجود دارد و نصب آنها تنها به دلیل افزایش رضایتمندی در خصوص خدمات تلفن همراه است.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی با گرایش IT در شهرستان لنجان در دست اقدام و تا مرحله پذیرش تمامی مدارک مورد نیاز در کمیسیون مجلس پیش رفته است.

کوهکن تصریح کرد: بر همین اساس ما از اختیار نمایندگان در ارایه پیشنهاد استفاده کردیم، اما متاسفانه تعداد پیشنهادات بسیار زیاد بود و بیش از یکسال پیشنهادات در دست بررسی است، مقرر شده در شهرستان هایی که زمین را در اختیار دارند، مجوز محیط زیست را اخذ کرده اند، گرایش منطقه آن نیز مشخص شده و سرمایه گذار نیز وجود دارد در اولویت قرار گیرند که فلاورجان نیز در میان آنهاست.

وی اضافه کرد: بنابراین برنامه آینده و دراز مدتی که شرکت مخابرات استان اصفهان در خصوص زیرساخت ها در نظر خواهد گرفت باید از هم اکنون مورد توجه قرار گیرد چراکه این منطقه مکان تلاقی فیبرنوری و نیاز است کارشناسی لازم در این خصوص از هم اکنون مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 343041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.