دشمن بداند که جواب گلوله، آتش است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی چه بخواهند و چه نخواهند بدانند که حرکتی آغاز شده است و تا ظهور ادامه خواهد داشت و اگر بچه نامشروع خود یعنی اسرائیل را تحریک کنند و  گلوله‌ای به سمت کشورمان بیاید، آتش آن‌ها را فرا خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد:  ستمگران از نقشه های شومشان کاری پیش نمی برند، آنها همواره در حالت استهزا یا توطئه و مکر هستند که اگر راه و تقوای خدا را پیش گیریم، آنها نمی توانند به ما صدمه زنند.

وی افزود: با توجه به اینکه صاحب نماز جمعه، امام زمان است باید چیزی را در مورد ایشان بگویم؛ حقیقتی  که همه افکار را در دنیا به خود مشغول کرده، این است که دنیا به لبه پرتگاهی رسیده که یا باید پرت شود و از بشریت چیزی نماند و یا با انقلاب جهانی از خطر بزرگ نجات پیدا کند.

میردامادی خاطر نشان کرد: سلاح های هسته ای در زرادخانه ها هر روز جدیدتر و بروز تر می شوند، در آمریکا حدود ۲۰ هزار کلاهک هسته ای و  کشور های دیگر مانند چین، فرانسه، انگلیس و ... نیز به طور مجزا سلاح هسته ای دارند و به گفته یکی از دانشمندان آلمانی اگر جنگ هسته ای رخ دهد، هیچ موجودی در اثر جنگ بین غرب و شرق روی زمین نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه انبیاء الهی بشارت دادند که بشر نجات پیدا می کند، گفت: خداوند نماینده ای را در آخر زمان برای بشر قرار داده است تا دنیای به جهنم کشیده شده را به بهشت مبدل کند. همچنین خدا به مومنین وعده می دهد که روزی حکومت زمین را به دست آنها خواهد داددر روایات از قیام به سیف امام زمان(عج) نام برده شده که عنوان سیف نماد و سمبلیک است و به این معنی نیست که  امام زمان(عج) از سلاح اتمی و هسته ای استفاده می کند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما نه به فکر ساخت سلاح هسته ای هستیم و نه استفاده از آن، ادامه داد: آن چیزی که استکبارجهانی را به وحشت انداخته این است که همه مردم به دنبال نابودی حکومت ظلم و ستم و منتظر منجی آخر الزمان هستند.

میردامادی با بیان اینکه راه مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا، خرید کالای ایرانی است، افزود:  همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بهترین راه مبارزه با دشمن مصرف کالای ایرانی است چراکه دشمن می‌داند در جنگ نظامی حریف ایران نخواهد شد و از این راه به مقابله با کشور ما پرداخته است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: متاسفانه کارگران با این مقدار حقوق زندگی می کنند، اما برخی از مواقع شنیده می شود که همین مقدار هم پرداخت نمی شود، این امر نشان می‌دهد از دستورات پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت فاصله گرفتیم.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: باید بررسی شود که علت تعطیلی کارخانه‌ها چیست و چرا کارخانه‌ها با چند هزار کارگر تعطیل شده است.

میردامادی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: تمسک به قرآن تنها راه عزت مسلمین است. اما آیا در سوریه مکانی که حرمین دو بانوی اسلام قرار دارد و جنایتکاران مزدور در راس کارند، آیا بمباران کشور ها، رحم نداشتن و کمک نکردن راه قران است؟! تحقیر و تمسک کشورهای عربی نیز از سوی اروپا و امریکا به دلیل عدم تمسک به قرآن است .پیامبر(ص) فرموده است که اگر ظلمت و تاریکی زندگی شما را فرا گرفت،  به قرآن پناه برید و عمل کنید.

وی یادآور شد: عاقبت اشرافی گری در بین مسئولان مصیبتی است که نمی شود به راحتی از آن گذشت، نباید مسئولان از خط امام علی(ع)و ائمه خارج شوند؛  این روحیه نیز از نظر امام خمینی(ره) به قدری آفت بزرگی بود که در صورت مبتلا شدن باید فاتحه آن ملت را خواند.

وی با بیان این‌که به رسانه‌های مجازی نصیحت می‌کنم که دروغگویی و بی‌حیائی حدی دارد چرا که برخی رسانه‌ها اعلام کردند که در زمانی که خطیب جمعه خطبه می‌خواند مردم پشت به تریبون کردند، گفت: تحریف سخنان از حربه‌های صهیونیست ها است، آمریکا و رژیم صهیونیستی چه بخواهند و چه نخواهند حرکتی آغاز شده است که تا ظهور ادامه خواهد داشت و دشمنان بدانند اگر بچه نامشروع خود یعنی اسرائیل را تحریک کنند و  گلوله‌ای به سمت کشورمان بیاید، آتش آن‌ها را فرا خواهد گرفت.

کد خبر 343035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.