گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار به هم پیچیدگی در سیستم آموزش و پرورش وجود دارد و باید ساختارها و نظامات آموزش و پرورش بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی بختیار در آیین تجلیل از معلمان، اظهار کرد: ۳۰ درصد بودجه کل کشور ۳۵ سال گذشته به آموزش و پرورش اختصاص داشت که در این سال‌ها به هفت درصد  رسیده است.

وی افزود: در مجلس دهم در جلسات علنی و  غیر علنی با حضور وزیر آموزش و پرورش برای افزایش بودجه برنامه ریزی شد تا اکنون از هفت درصد به بالای ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه و پیشرفت کشور در عرصه اقتصادی، فرهنگی،  اجتماعی و صنعتی باید آموزش و پرورش تقویت شود.

وی ادامه داد: مدارس مختلفی تحت عناوین مختلف فعالیت دارند که ساختار به هم پیچیدگی را در سیستم آموزش و پرورش به وجود آورده است و باید ساختارها و نظامات آموزش و پرورش بازنگری شود.

بختیار تصریح کرد: از سوی کمیسیون تلفیق در برنامه ششم توسعه یک بسته کامل برای قوانین و برنامه‌ها با همکاری وزرات آموزش و پرورش کشور تدوین شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  گفت: در مجلس دهم یک درصد مالیات بر ارزش افزوده را به  بودجه آموزش و پرورش اختصاص دادیم.

وی تصریح کرد: برخی رسانه‌ها فکر می‌کنند مشکلات اقتصادی مربوط به مجلس دهم  و دولت است و در کشور یأس و ناامیدی بین ملت ایجاد می‌کنند، مشکلات اقتصادی کشور مربوط به این دولت و مجلس نیست.

بختیار افزود: با یک نگاه علمی به مسائل کشور و در تعامل با دولت  در رفع مشکلات کشور تلاش می‌کنیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اقدامات بزرگی  در  راستای  رشد،  پیشرفت و  توسعه اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و ایجاد  مراکز علمی، دانشگاهی، تحقیقاتی انجام شده است./

کد خبر 343006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.