حمایت معنوی از جوانان را در مجلس  دنبال می کنیم

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت مادی از جوانان و طرح های آنان بخش کوچکی از کار است، گفت: حمایت معنوعی و حکومتی از جوانان و حمایت از ایده‌ها و طرح های آنان بخش بزرگتری از کار است که توسط ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا سعیدی ظهر امروز (دوشنبه) در آیین افتتاحیه «شبکه مدیریت کسب و کار نوود» که در تالار هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، روزکارگر و روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: امیدوارم امروز که به عنوان روز ملی خلیج فارس نام گذاری شده است، این خلیج همیشه فارس برای همیشه بر فراز جهان بدرخشد.

وی با بیان اینکه ایجاد شغل برای یک نفر در شرایط بحران فعلی اقتصاد کار مقدسی است، افزود: با توجه به اینکه در بحرانی‌ترین شرایط اقتصادی کشور به سر می‌بریم، هر فردی که اقدام به سرمایه گذاری می‌کند عاشق پیشه است و اگر بتوانیم حتی برای یک نفر شغل ایجاد کنیم این کار، کار مقدسی است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس از عبدالوهاب سهل آبادی، رییس اتاق بازرگانی استان به عنوان پدر جوانان اصفهان یاد کرد و گفت: حمایت از نخبگان و کارآفرینان و جوانانی که دارای طرح و ایده هستند کار ارزشمندی است که سهل آبادی در اصفهان به عنوان پدر جوانان به حمایت از ایده‌های نو و طرح های جدید می‌پردازد.  

سعیدی با بیان اینکه حمایت مادی از جوانان و طرح‌های آنان بخش کوچکی از کار است، ادامه داد: حمایت معنوی و حکومتی از جوانان و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های آنان بخش بزرگتری از کار است که توسط ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.  

وی با بیان اینکه نلاش می‌کنیم که بیشترین حمایت از بخش خصوصی شود، ادامه داد: اگر لایحه مالیات بر ارزش افزوده و بانکداری اسلامی اجرا شود، این دو بخش کمک شایانی به بخش خصوصی می کند.  

این نماینده ملت ادامه داد: با اجرای دو لایحه فوق الذکر، بزرگترین بحران کشور که بحران بیکاری است حل خواهد شد.  

سعیدی با بیان اینکه حمایت همه جانبه از جوانان و ایده‌های آنان در مجلس شورای اسلامی را دنبال می‌کنیم گفت: طرح اصلاح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که توسط دولت دهم به مجلس شورای اسلامی ارائه شد را من به‌عنوان نماینده مردم در این مجلس دنبال می‌کنم به طوری که اگر این طرح اجرا شود جوانان در عرصه های مختلف به کار گرفته می شوند و می توانیم از ایده های نو بهره مند شویم.  

لازم به ذکر است «شبکه مدیریت کسب و کار نوود»، یک سرویس خدمات دهنده جهت مدیریت و جست و جوی کسب و کار و خدمات و همچنین تخصص می باشدو بستری فرآهم آورده است که کاربران بتوانند به راحتی کسب و کار مورد نظر خود راپیدا کنند و از سرویس یا خدمات یا تخصص یا کالا های آن کسب و کار آگاهی یابند که ظهر امروز در تالار هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، معادن، صنایع و کشاورزی استان اصفهان از آن رونمایی شد.

کد خبر 342862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.