مالکیت هتل ارگ جهان نما به شهرداری بازگشت

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مالکیت هتل ارگ جهان نما با مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان به شهرداری بازگشت.

مهدی مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ساماندهی وضعیت ارگ جهان نما یکی از برنامه‌های در دستور کار شورای اسلامی شهر اصفهان است، افزود: بخشی از جهان نما در گذشته برای بهره‌برداری به عنوان هتل در اختیار بنیاد تعاون ناجا قرار گرفته بود که با گذشت بیش از سه سال هنوز این امر ساماندهی نشده بود و اجرای این پروژه نیمه کاره مانده بود.

وی با بیان اینکه با ایجاد تغییر در مدیریت بنیاد تعاونی ناجا سیاست‌های کلان در خصوص بهره‌برداری از این هتل تغییر کرد، افزود: با تغییر این سیاست‌ها بخش اعظمی از فاز دوم ارگ جهان‌نما معطل مانده بود که منظره نامناسبی را نیز در شهر ایجاد کرده بود.

این عضو حقوق‌دان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از این پروژه بازدید و همگی اعتقاد به بازگشت مالکیت هتل ارگ جهان نما به شهرداری داشتند، گفت: بر این اساس پس از انجام بررسی‌های لازم و هماهنگی با نیروی انتظامی،‌ لایحه فسخ قرار داد شهرداری و نیروی انتظامی با حداکثر آرا در روز گذشته مصوب شد.

وی تصویب لایحه بازگشت  مالکیت هتل ارگ جهان نما به شهرداری را گام نخست در راستای کاهش آسیب‌های موجود در این پروژه دانست و افزود: شهرداری برای ساماندهی این امر باید با جذب سرمایه‌گذار این پروژه را ساماندهی کند.

مزروعی تصریح کرد: شهرداری می‌تواند ساخت این هتل را تکمیل کند و یا کاربری دیگری برای آن تعریف کند.

کد خبر 342808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.